Doubtless schreef:Mag ik vragen waar je dan last van hebt?
Ik rijd me vreselijk door aan de voorkant.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SabM schreef:Ankem.... ik zeg wow zadel. Toen ik die van KT mocht gebruiken met les had ik echt een blauwe rauw doos aan de voorkant. Ik werd erg geconfornteerd met feit dat ik dus naar voren ging ipv omhoog. Laatste keer met rijden wow van KT had ik het bijna niet meer... dus bewijs dat ik beter omhoog ga en niet meer naar voren. Maar de wow laat me beter vrij in mijn bewegingsopties dan mijn eigen zadel (en de zadels die ik voorheen had).
Rhys schreef:@SabM, geweldig hoe jij het hebt over die kuikens![]()
@Ankem, Succes met je zoektocht naar een passend zadel...qua zadelmaker zweer ik bij Harrie van den Bosch/Ingrid Sanders in Nijeholtpade, maar weet niet of zij ook Wow doen.
Rhino-gedoe is idd. Heb ook het idee dat het door heel NL zit, ook al weten wij dat niet. Maar anders werd er niet zo panisch over gedaan door KNHS lijkt me.
Ik kan thuis alleen longeren. Had juist allerlei oefenparcoursen ed. op de planning staan.
Aan de andere kant wil ik ook geen enkel risico nemen. Stel je voor je paard krijgt het of het paard van een ander krijgt het door jouw toedoen.
Wat doen jullie eigenlijk met hoefsmid en dat soort zaken? Ik wil Venna weer op ijzers hebben, maar weet niet of het verstandig is om nu de smid te bellen.