Nou is mijn pony ook het omgekeerde, die is juist snel verveeld. Ik probeer dus juist zoveel mogelijk te veranderen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus kan nooit een rondje hetzelfde rijden, ben elke zoveel passen iets anders aan het doen. 

Lijkt me erg moeilijk... 

).
ik kon het niet uitzitten en lichtrijden ben ik zo niet gewend
en contragalop ging vandaag ook supermakkelijk.
denk je nu?
ja echt!
met je billen\heupen meelopen in die middendraf..voel maar s t verschil
ik zat nu te stuiteren en met lichtrijden snap ik het niet meer
Daardoor balanceer ik op mijn zitbeentjes en voel ik direct wanneer ik inknik. Gevolg: paard loopt recht onder me.
het werkte! Ik heb gelongeerd totdat Tov lekker omlaag kwam, brieste en stofzuigerde en toen ben ik erop geklommen. En we konden de ontspanning vasthouden. Nu maandag weer les, en weer vooruit kijken.
maar al wel iets harder. ik merk wel dat mijn schouders ook meerennen
ik kan ze niet tegen houden.
Voor mij ook al weer ruim een week geleden dat ik hier voor het laatst was. Ontzettend veel geschreven, maar wel heel nuttig en leerzaam allemaal. Op iedereen gaan reageren wordt me te gek
maar heb wel alles doorgelezen.

En dan vergeten ze te kijken naar hóe het paard in die houding komt, en hóe het paard loopt. Dat lijkt dan ineens helemaal niet belangrijk.
Ik heb in een deuk gelegen om de gezichtsuitdrukkingen van mensen die naar me stonden te kijken
Was echt grappig.