Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
lies1994 schreef:En ik zie in je berichtje gelijk een negatief punt van mn eigen: gevoelens en gedachten proberen te accepteren zoals ze zijn.
Op zo'n moment dat ik 'faal' spookt de hele tijd het woord mislukkeling door mn hoofd.alsof iets in mij tegen me pest (snap je wat ik bedoel?).
Ik kan ook niet zo snel positief zijn over mn eigen. Ik verwacht te veel van mezelf en als ik iemand op hoger niveau zie moet en zou ik ook zo kunnen rijden (die gedachtes zitten dan weer in mn hoofd).
lies1994 schreef:Bedankt! Het ging vandaag gelukkig zn gangetje. Lekker op tempo gereden en de proefjes doorgereden (jaweljawel in een keer met de galop erbij).eerst nog wel wat opstart probleempjes met aangalopperen,ik voelde de bui al aanhangen maar toen ineens deed ze het!joehoe en het leukste:ze wou er niet meer uitook had ik de blunder dat mn voet weer eens uit de beugel schoot (altijd mn rechter,mn instructrice zegt dat je benen/voeten het zelfde werken als links en rechtshandig.dus dat je een betere kant heb en een slechte kant) en ik me eigen klemmen als een gek aan paardlief (die werd lekker ineen geperst,sorry arme pony.haha) maar ik heb het uit kunnen zitten,hebben de zitlessen in ieder geval vandaag veel nut gehad
![]()
Tessa,succes he morgen!vandaag ging het bij mij ook goed dus ik hoop dat ik een beetje geluk aan jou kan weggeven. Gaat helemaal goedkomen.
Enne thanks,heb op mn ademhaling gelet en het ging nu lekker ontspannen.