Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Maar vind het gewoon apart dat het nu om eigenlijk alle benen gaat, dat heb ik zelf nog nooit gezien.

nyntje85 schreef:Leuk wendy!
Hoe groot is je paard?
En grappig... Jouw hond lijkt op die van mij haha Al heb ik maar een glimp gezien op het filmpje
En de hond is van stal, en gezien de stal helaas niet van mij is, is het niet mijn hond, maar wel een leuk dier 
Wijken voor druk van je been (met je binnen been hem naar buiten toe duwen) kun je het beste aan de hand aanleren. Ernaast gaan staan, en met druk van je hand op de plek waar je voet zou zitten, hem een pasje opzij duwen. Vind ik altijd heel fijn werken.
Volgend jaar pas, als ze echt aan het werk moet. (En dan denk ik dat ik pas met dekens ga beginnen echt in de winter, als ze een dikke vacht heeft, die eraf scheren, en dan met dekens in de weer gaan. Voorkom je de meeste warme dagen).
Ik denk alleen toch dat het een kwestie is van oefenen, oefenen en nog meer oefenen..
Ben heel benieuwd wat jou idee is om van hieruit de training verder uit te breiden. Patrss_ schreef:haaiii monique4, welkom! Wat een leukerdje heb je zeg.Ben heel benieuwd wat jou idee is om van hieruit de training verder uit te breiden.
binnenkort gaat het zadel erop, ik wou eerst even afwachten dat ze rustiger op de druk van de bijzet reageert, nu laat ze mooi los, ik doe alles op een rustig tempo, ga pas verder als ik zie dat ze het goed accepteert.
ben inmiddels al dik 1 jaar zelf niet meer aan het rijden, dus niet meer soepeltjes
het hangen wil ik wel met mijn dochter doen. 
ik dacht van de week met aan de hand stappen al dat ik iets zag, maar ik had er verder niet heel veel aandacht aan besteedt, maar helaas zag ik het dus toch goed.. Dus even een weekje rust.
..Over een paar weken gaat ze ook lekker laag lopen met haar hoofd en moet je dan eens kijken!! Mag ik je wel een tip geven
..het lijkt dat jouw onderbenen wel meer naar achter mogen. Ik vind ze vrij ver naar voren liggen, maar dat kan ook gezichtbedrog zijn ivm het filmen hoor..
. Ik ben dat nu wel een beetje aan het afbouwen hoor
.
En longeren ziet er ook goed uit, leuk dat jij ook zo enthousiast bent met belonen
Ik heb de DA nog niet gebeld, vanmiddag weer even kijken en aan de hand stappen en dan zie ik wel even wat handig is.
..Veel foto's maken en dan zie je helemaal verschil.
als ze iets fout doet dan roep ik hard NEE, hopelijk reageert ze straks goed hierop, als je erop zit is dat altijd handig