Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Kaja schreef:Zeer waarschijnlijk ook de enige (zinnige) optie voor jou Aimee...![]()
Blink je toch nog ergens in uit...
Aimee schreef:Kaja schreef:Zeer waarschijnlijk ook de enige (zinnige) optie voor jou Aimee...![]()
Blink je toch nog ergens in uit...
Je weet toch dat ik die optie allang heb aangesproken, juist daarom kan ik het A8h ook alleen maar van harte aanbevelen!
Citaat:@Renate... Ik mag hopen dat dit eenopmerking is??
Kaja schreef:![]()
![]()
Zeg deel jij je "Bokt-lidmaatschap" met je tweelingzus??
!!
Kaja schreef:Je doet me versteld staan Aimee, maar krijg nooit geen hoogte van je....
!
Jou reacties zijn allemaal te peilen met je humeur volgens mij! Kaja schreef:@Aimee, ja zover was ik ook meid, maar soms druis je nog wel tegen jezelf in...Jou reacties zijn allemaal te peilen met je humeur volgens mij!
Citaat:@Renate, de geschiedenis van/met Aimee gaat wat verder terug dan wel of geen LDR toe willen passen!
ja daar oordeel ik niet over..
Aimee schreef:Kaja schreef:@Aimee, ja zover was ik ook meid, maar soms druis je nog wel tegen jezelf in...Jou reacties zijn allemaal te peilen met je humeur volgens mij!
![]()
Je komt hiermee n.a.v. het dam-verhaal.... bij mijn weten ben ik daar altijd heel eenduidig in geweest.
Kaja schreef:Aimee ik ben met stomheid geslagen...
Ben je nu echt de weg kwijt of doe je maar alsof??
Ik geloof niet dat je me helemaal begrijpt![]()
.
. Apple schreef:Misschien is het handig om de gemoedstoestand van Aimee per PB te bespreken.
Liever niet.... Aimee snapt het morgen wel weer....Apple schreef:Op die manier kan het topic nog een poosje gewoon doorlopen ipv erg off-topic af te dwalen.
Kaja schreef:Come to think of it....
Wat te denken van de klassieke methode...??
Wat te denken van het strak en star bovenin rijden van paarden..??
En enkel en alleen omdat zij zich graag tegen Anky en haar manier van rijden willen verzetten...
Ik ben menig paard tegen gekomen die zo star gereden zijn, helemaal kapot, zat geen rek of strek meer in! Kost je aardig wat tijd om dat weer flexibel te krijgen!!
Nee dan ben je goed bezig
)Biepje schreef:Dat is niet anders met het doel van LDR, maar ik vraag me het volgende af: Bij het duitse klassieke systeem is er zo iets als naar de hand toe rijden, dat wat je drijft zou je in de hand terug moeten voelen (daar komt dan de term "op druk rijden" vandaan). Ik ben daar zelf niet zo kapot van, ik heb al snel het idee dat druk in de aanleuning spanning bij de ruiter oplevert met als gevolg toch wat hangen en dan wordt het wel strak bovenin. Pas in een later stadium, wordt het paard verzamelder en komt er zelfhouding en wordt de aanleuing weer lichter.de klassieke methode die ik ken is zacht en gebaseerd op ontspanning.
Biepje schreef:maar dan zijn er natuurlijk weer van die na-apers die klassiek willen doen en zo hun paard mooi naar de vaantjehelpen door er weer aan te gaan trekken en sleuren.
de strekking snap ik wel, maar is dit een typo of dialect??? Biepje schreef:
klassieke methode is niet per se gelijk aan star en strak bovenin rijden. de klassieke methode die ik ken is zacht en gebaseerd op ontspanning. maar dan zijn er natuurlijk weer van die na-apers die klassiek willen doen en zo hun paard mooi naar de vaantje helpen door er weer aan te gaan trekken en sleuren.
Woestein schreef:En zo blijf je weer terug komen op het feit:
Wie goed doet die goed ontmoet... (of ziets )
Dus doe je iets op een goede manier, en wat dus bij het paard past en is afgestemd op zijn/haar gaan, dan krijg je uiteindelijk een goed resultaat.