Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En persoonlijk vind ik witte paarden niet mooi, spaanse wel, alleen wit niet 

Hoop aanzienlijk wat geld terug te krijgen, of alles en zadel weer weg.
Gaat Waldi dus in volle galop, longe achter zich aan, zo de weg op! Ik dacht echt dat hij tegen een auto zou rennen. Auto's die ik zag stopten om hem voorbij te laten rennen, maar hij verdween uit het zicht. Begon zelf ook maar te rennen, er achteraan. Stopt een auto, heel vriendelijke mensen, of ik een lift wil. Ben ingestapt en achter Waldi aan gereden. Gelukkig was er geen verkeer op de weg voor stal... Hij rende zo tussen de struiken door daar de weg op. Was heel erg blij toen ik Wal weer zag, dochter van stalbaas stond bij hem. Hij zat aan een kant vast in een buxusstruik (ja, echt, een ding van nog geen 20 cm) longe was links kapot (gelukkig!). Stalbaas had het gezien en was de weg op gelopen, zodat hij niet verder richting flats kon. Dochter had snel een schep voer gepakt en 'm zo gevangen. Ik was er ook op dat moment bij, rustig op af gelopen... Stond te trillen, zo bang was ik. Gelukkig was hij niet op de longe gaan staan (die zat door een longeersingel en bleef daardoor recht achter hem denk ik). Jeetje, wat was ik blij toen hij niks had! Nog een hele tijd in de bak uitgestapt... Op wat afgesleten hoefjes na had hij echt niks wat ik kon zien. *zucht* Paarden...
Eén stomme communicatiefout en ik had 'm kwijt kunnen zijn, al moet ik daar maar niet aan denken. Besef je ineens hoeveel je om zo'n rotbeest kunt geven.
kinke heeft een paard
kinke heeft een paard
gedoe. het zou fijn zijn als mensen zich er niet voor zouden schamen of bang zijn voor de commercie en er gewoon voor uit komen waar t nu hangt. ik ben het geroddel wel een beetje zat eigenlijk knollentuin schreef:ben een beetje afwezig geweest in anderhalve week 2 begravenissen achter de rug [die er best wel inhakken] en dat gedoe met die rhino.. ik heb er absoluut geen paniek over maar ik heb me gisteren ik geloof 6 of 7 x verkleed... in mn vriezer nu allemaal tasjes met kleren die ik dan zo in de tuin even ga laten luchtengedoe. het zou fijn zijn als mensen zich er niet voor zouden schamen of bang zijn voor de commercie en er gewoon voor uit komen waar t nu hangt. ik ben het geroddel wel een beetje zat eigenlijk
vervelend die begravenissen.... kost altijd een hoop energie.
en daar hou ik niet van.
ankem schreef:Mooi, ik zal weer even aan de slag. Ik heb een drukke werkweek. Ik werk op papier 32 uur, maar deze week neigt het alweer naar 40+. Helaas krijg ik de overuren nooit uitbetaald.

Uiteindelijk wel heel lekker rond kunnen sturen, maar het tempo rustig houden viel niet mee Ze zet zich wel iedere keer weer goed in, dus daar ben ik erg blij mee.
Op zich ging het wel heel fijn, ik kwam alleen in de rechtergalop er niet helemaal uit. Eerste keer ging heel goed, maar daarna bleef ze links aanspringen. Als ik haar dan terugneem wordt ze toch wat onrustig, vooral het tempo blijft erg voorwaarts, waardoor het voor mij weer moeilijk te controleren is of ze juist gebogen is (of niet). We blijven oefenen
?
als ik met thermometer aan kom. Gisteren probeerde ze zowaar te testen of ze misschien ff kon meppen. Telkens been optillen en weer neerzetten. Heb haar vriendelijk verzocht dit niet te doen.
Blijheid schreef:@Sabm: Temperatuur je ook steeds op dezelfde tijd van de dag? Dat kan soms ook best wat schelen namelijk
Nee dat niet... ben er wisselende tijden. Gisteren kwam ze uit het land was net 15 min binnen... toen had ze 38.1
SabM schreef:Ik ben Suus aan het temperaturen alle dagen sinds 3/3... en Suus is nu in fase![]()
![]()
als ik met thermometer aan kom. Gisteren probeerde ze zowaar te testen of ze misschien ff kon meppen. Telkens been optillen en weer neerzetten. Heb haar vriendelijk verzocht dit niet te doen.
![]()
Enige vreemde vind ik dat suus stijgt in temp. Ben vorige week zaterdag begonnen bij 36.9 en nu is het 37.6. Ze is iedere dag iets opgeklommen in temp. Ze zit nog keurig in de marges dus niets om zorgen over te maken. Maar ze is wel weer raar!!!! net als mij