Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
knollentuin schreef:ben een beetje afwezig geweest in anderhalve week 2 begravenissen achter de rug [die er best wel inhakken] en dat gedoe met die rhino.. ik heb er absoluut geen paniek over maar ik heb me gisteren ik geloof 6 of 7 x verkleed... in mn vriezer nu allemaal tasjes met kleren die ik dan zo in de tuin even ga laten luchtengedoe. het zou fijn zijn als mensen zich er niet voor zouden schamen of bang zijn voor de commercie en er gewoon voor uit komen waar t nu hangt. ik ben het geroddel wel een beetje zat eigenlijk
ankem schreef:Mooi, ik zal weer even aan de slag. Ik heb een drukke werkweek. Ik werk op papier 32 uur, maar deze week neigt het alweer naar 40+. Helaas krijg ik de overuren nooit uitbetaald.
Blijheid schreef:@Sabm: Temperatuur je ook steeds op dezelfde tijd van de dag? Dat kan soms ook best wat schelen namelijk
SabM schreef:Ik ben Suus aan het temperaturen alle dagen sinds 3/3... en Suus is nu in fase![]()
![]()
als ik met thermometer aan kom. Gisteren probeerde ze zowaar te testen of ze misschien ff kon meppen. Telkens been optillen en weer neerzetten. Heb haar vriendelijk verzocht dit niet te doen.
![]()
Enige vreemde vind ik dat suus stijgt in temp. Ben vorige week zaterdag begonnen bij 36.9 en nu is het 37.6. Ze is iedere dag iets opgeklommen in temp. Ze zit nog keurig in de marges dus niets om zorgen over te maken. Maar ze is wel weer raar!!!! net als mij