lies1994 schreef:Ik denk gewoon over de hoefslag?
Als ik het goed heb begrepen
Ja inderdaad. gewoon de hoefslag gevolgd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lies1994 schreef:Nee hoor vooral beenhulp. Moet zo min mogelijk de mond belasten
ok
en moest er zelfs van lachen! ik ga zaterdag weer en niets of niemand houd me nog tegen want ik heb helemaal de smaak te pakken!!
Dat boek heb ik ook
alleen aan dat stappenplan heb ik niet veel aangezien ik geen eigen paard heb!
Ging super goed! Heb maar een klein rondje gedaan omdat hij natuurlijk al in de bak gereden had, dus lekker buiten uitgedraafd en gestapt. Zembla was super lief lekker relaxt drafje echt heerlijk!
Ik op een landje staan en die tractor kwam best dichtbij maar Zem deed helemaal niks!
Alleen kijken en poepen dan. 
Hij stond ernaar te kijken van wat zijn jullie gekken nu aan het doen.
En dat terwijl ze in volle galop op hem af kwamen en weer van hem af renden.
Maffe beesten.

maar dit was wel weer even een boost voor mijn vertrouwen. Al ben ik echt een groot deel van mijn angst kwijt en nu gaat het allemaal heel snel voor mijn gevoel. Dat ik andere dingen aan ga durven.
Moest op een pony waar ik totaal niet zeker op zit, en de galop zit heel vervelend dus zit zo onstabiel erop dat ik het moment heb dat ik er elk moment afknikker. Ik heb heel klein stukje galop geprobeerd maar heb echt het gevoel dat ik eraf gelanceerd word xD ( letterlijk want hij gooit beetje hoog op achter )
je hebt het toch geprobeerd. Dat is al heel wat.
TessaKaizoku schreef:Ja maar ik wordt er zo knettergek van dat ik dan toch weer zo bang ben op die pony :'(
Ik trek me ook heel erg aan wat anderen van me zullen denken en daar voel ik me dan ook slecht over dan denk ik : ze vinden me vast een aansteller ofzo