ju1982 Ik zou het ook erg moeilijk vinden om zoiets om me heen te zien. Onze bak is naast de bak van de rijvereniging, daar is ook veel ellende te zien. Maar ik sluit me daar voor af anders word ik gek. Wat wel heel grappig is is dat het paard van mijn dochter vreselijk reageert op paarden die een probleem hebben (bijv pijn van een niet passend zadel ofzo), daar gaat ze dan langs compleet met de oren in de nek en dan gaat ze dribbelen, heel maf.
Mijn dochter is in Tilburg op kamers gegaan, ze studeert diergeneeskunde in Utrecht maar in utrecht is geen fatsoenlijke betaalbare kamer te krijgen. En nu woont ze op loopafstand van het station. Wij wonen 45 min fietsen (bus rijdt niet vroeg genoeg) van het station van Tilburg af en dat is dus helemaal niet te doen qua reistijd. Dus vandaar de keuze Tilburg. Maar haar paard hier laten staan was qua tijd ook niet haalbaar. Nu staat het paard vlak bij het station van Den Bosch, in Tilburg of Utrecht hebben we niks kunnen vinden waar de paarden veel naar buiten kunnen en dat is voor ons nou eenmaal een vereiste. Ze heeft nu haar fiets op het station van Den Bosch in de bewaakte stalling staan en het gaat prima zo. Waar een wil is is een weg, zelfs voor een 18-jarige