Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gazzetta schreef:ik ga er niet meer op in,, met dat gedoe van IN DE KRUL TREKKEN.. als dat zo was dan had dat echt wel eens op mn protocol gestaan gezien de klasse waar ik in rij en dan had er ook ooit wel eens gestaan dat het een gespannen beeld is, maar dit is nooit het geval geweest duss
watje123 schreef:BwhahahahahaM is ongeveer te verglijken met de ZZ-licht
watje123 schreef:sorry ik was net wakker en ik was douche
over dat gedoe met lvl ik zal straks even uitleg geven over de proeven in D en in NL want het is gewoon niet te verglijken. maar ik moet nu naar school ik het het 4de uur tussen uur dan zal ik het even uitleggen dan is het mss vooriedereen beetje beter te volgen waarom ze waarschijnlijk L gepakt heeft
Yamcha schreef:Dat is het ook.
Want als deze dame werkelijk op dat niveau rijdt, zou ik foto's verwachten van een paard dat in balans is, en op eigen benen loopt.
Ik zou iets oprichting verwachten, lossigheid, impuls, een begin van verzameling, en ik zou een fijne, luchtige (begrijpt iemand wat ik daarmee bedoel? Kan het nl. niet anders omschrijven) aanleuning willen zien... en ik vind het zo jammer dat ik die niet zie.
Alicia2u schreef:Een paard wat onder de ruiter in balans is loopt horizontaal. Dat is het niveau van africhting dat in de B wordt gevraagt. Op de foto loopt het paard wel degelijk op de voorhand en niet horizontaal.