Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Na wat gehannes buiten..heb ik besloten voorlopig niet meer naar buiten te gaan. Ik verkramp/verstijf gewoon van angst( de laatste keer) en ben dus maar afgestapt. Het plezier is nu helemaal weg buiten hierdoor. Hopelijk komt het nog een keer terug
Heb vluchtig de laatste pagina daargenomen
Tyke schreef:Jammer hoor. Ga nu gewoon plezier krijgen met rijden en in de bak vertrouwen op doen. Ga later stap voor stap weer opstarten.
Ik durf ook nog niet naar buiten. Wil een keer op zondag proberen wanneer het iets rustiger is op de weg. Maar steeds heb ik het te druk. Maar wie weet.........
Nu ff in de bak lessen en oefenen. Kan er niet iemand met je mee?Op de fiets/paard?
Maar mooi dat je dan ook met iemand anders samen kunt, dan kun je zo ook het vertrouwen steeds verder opbouwen tot het moment dat je echt alleen kunt gaan rijden. Gewoon langzaam opbouwen, dan kom je er uiteindelijk wel! 

ze werd wat kijkerig, en ipv dat ik haar dan aan het werk zet zodat ze geen tijd heeft om te kijken ga ik zoeken wat ze ziet en of het een potentiële schrik trigger is.....
LadyMadonna schreef:Je kan natuurlijk ook schrijven: willen jullie allemaal alsjeblieft mijn boek kopen?!
Omdat de gedachte aan 'er zal vast wel iets gebeuren' jou al buikpijn geeft voordat je paard hebt gezien.