Je moet het inderdaad nemen zoals het is! En die laatste is ook een goede idd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je moet het inderdaad nemen zoals het is! En die laatste is ook een goede idd
lies1994 schreef:Oow oke![]()
Hoe gaat het trouwens met jou rijkunsten?

helemaal blij. laatste stukje naar huis ook zelf terug gereden! super ontspannen en ik zat ECHT lekker!
morgen weer!!
Moest op een andere pony en vorige keer dat ik daar op had gereden ( maar 1 x ) kreeg ik een enorme angstaanval. Maar goed gewoon gereden en alles ging super! Ook gewoon stukken gegaloppeerd maar hij ging echt supersnel! En het probleem was.. hij gooit heel hoog op! Dus ik viel steeds beetje naar voren , en hij heeft ook neiging om zijn kop naar beneden te trekken tijdens galop dus verloor steeds mijn evenwicht! Het is dat hij wilde stoppen anders had ik eraf gekukeld!
ik heb weer gereden in het land en alles met een los teugeltje en goed op m`n zit en tempo van het paard gelet. bij de buren waren ze hout aan het klein maken en in de vuurkorf aan het gooien. ze maakte er niks van. of beter gezegd; ik maakte er niks van
ik heb zelfs even m`n ogen dicht gedaan om eens even lekker te voelen en te genieten van het rijden! daarna lekker een rondje over de weg uitgestapt en met een ontspannen teugeltje. heerlijk was het!
En ja soms trekt hij echt zijn hoofd naar beneden.
En dat je je er niet door mee liet slepen!
En ik zie wel of ik wat win en anders lekker boeien!
)
).