Zoek het paard voor de LL

Ik kan hem niet vinden

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

hernieuwde druk misschien..?
. Ik geloof niet dat het portretrecht hier houdbaar is, aangezien het ging om een publiek (én pers!) toegankelijke opwarming net voor een publiek toegankelijke wedstrijd. Renate12 schreef:hahaha idd..hernieuwde druk misschien..?

(De nieuwe uitgave dan) 
runningkawa schreef:Maar deze heeft een holle rug en een achterbeen in tokio
Of moet het wat anders voorstellen
Nope, word niks met die covers :p
Hebben ze er nog meer
Aqua8horse schreef:Val ik een topruiter persoonlijk aan, als ik stel dat ik denk dat je wanneer deze topruiter het LDR aan de wilgen hangt, nog meer uit zijn of haar paard kan halen?
Aqua8horse schreef:Aimee, ik heb gezegd dat ZIJ nog meer uit haar paard kan halen! Is er een reden waarom je dat iedere keer op mijn persoon betrekt?
Aqua8horse schreef:En fictie noem je mijn vraag? Wat is er fictie aan? Daar versta ik iets heel anders onder, fictie is iets wat niet bestaat. Dit bestaat wel degelijk Aimee.
cornelie schreef:Hmm, mijn doel is een ontspannen inspanning, in welke hokje gaat dat dan weer gepropt worden ..... En soms moet je wel door een stukje spanning heen, daar kom je ook niet onderuit.
Aqua8horse schreef:Welk ruiter is in het voordeel:
Een ruiter die van ontspanning naar inspanning werkt of een ruiter die van spanning naar ontspanning werkt?
. Wouter24 schreef:Bedoelde hij daar de opgewekte spanning, zeg maar inspanning of aanspanning? Lijkt me wel een verschil met spanning die het paard zelf opwekt, dat laatste is snel weerstand, het is in iedergeval niet wat onder de definitie van impuls valt (opgewekt door en onder controle van de ruiter).Schultheiss zei altijd waarom die spanning volledig wegwerken als je die later toch weer nodig hebt?