sasja0705 schreef:Kruipt toch er uit de meeleesmodus.... ik ben het mee eens dat wedstrijdervaring niet perse n goede lesgever moet zijn... maar andersom ook, sommige kunnen veel beter lesgeven dan zelf rijden . Wat mij hier eel opvalt is dat er geen ( of ik heb overheen helezen) AR instructeur mee doet aan de discussie, alleen leerlingen. Ook KD ( gediplomeerd) mis ik...natuurlijk zijn er verschillende referentiekaders bij beiden... maar ik zal echt benieuwd zijn naar hun meningen. En nog eens: sorry als ze hier wel zijn en ik over de posts heen gelezen heb
In de AR spreekt met een andere 'taal' of noem het liever een sociolect. Dat sluit niet aan bij de discussie zoals deze hier gevoerd wordt. In de AR omringt men zich liever met gelijkgestemden en laat men zich inspireren door te kijken naar de 'goede' voorbeelden zoals BB en zijn ridders en squires. Ze sluiten zich bewust af voor de discussie hier op het forum, dat brengt hen te veel negativiteit, is confronterend, laat je misschien wel twijfelen. AR aanhangers benaderen problemen en elkaar op een positieve manier, leveren positieve kritiek en branden elkaar niet af. Onder het motto, alles wat je aandacht geeft groeit, investeren ze alleen in positiviteit...........Dat maakt ook meteen die sfeer alsof je bij een soort van sekte zit.