Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Polderpaard schreef:Koel hoor, Jazza! Wat een rare mensen heb je toch, midden op het ruiterpad gaan liggen picknickenHeel knap dat jullie rustig bleven n het samen goed hebben opgelost
![]()
Goed zo, LeesmeeGeweldig hè, wat je kunt bereiken als je het hoofd koel houdt. Ik heb van de week ook voor het eerst met mijn paard buiten uitgestapt. Klinkt zo normaal en helemaal niet als een prestatie, maar wat was ik blij dat het lukte! Jij was zeer alert, maar ik had niet het gevoel dat hij er ieder moment onder uit kon schieten. Dat is wel anders geweest. Vandaag na de les weer lekker buiten in de wind uitgestapt. Al is het maar een klein stukje, voor mij is het een hele stap vooruit

Dus cap op (en evt paard een zadel. Ik deed het zelf met bbp, dan kon ik er sneller weer af indien nodig
) en wandelen maar! Al ga je er maar 3 passen op, het zijn toch weer 3 passen
Ik kon zo succeservaringen opdoen en vertrouwen in mijn verzorgpony krijgen en dit heeft erg goed gewerkt voor ons
Misschien heb je er wat aan!
Mijn vrind er op en met een beetje stemgebruik liep Noes gewoon langs hetgeen hij voor staakte. (Natuurlijk, want eigenlijk weet ik wel dat het gewoon een dappere dodo is, die niet zo snel onder de indruk is, maar op die momenten is hij ineens levensgevaarlijk, lijkt 2 meter hoger dan dat ie werkelijk is en ben ik bang dat ie ineens in een duivelspaard veranderd o.i.d.) Mars verder gereden en ik op de fiets mee.... durfde niet meer terug erop, had weer zo de bibbers in mijn benen. Onwijs sjit, want het ging juist zooo super!

ik heb 24 augustus dan echt mijn eerste springwedstrijd
debravanesch schreef:Dat komt wel Liesbeth1994.
Het heeft inderdaad zijn voordelen om verschillende paarden te rijden, je leert verschillende karakters kennen