Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SabM schreef:hoe doe je dat dan? dat verzameld aangalopperen. De balans tussen aanhouden en loslaten is dan erg klein denk?
SabM schreef:maaikiemike... niet genoeg sneeuw gezien hier in nederlandSucces met studeren tot sneeuwpop
heyankem ... nog niet wakker?? moet je niet werken
jij bent meestal een van die belachelijke vroege vogels hier.
Zooist schreef:Imre, ik heb heel vluchtig naar je filmpjes gekeken, maar is in de draf niet 179832789 x een overgang maken van stap-draf niet een goed idee. Daar worden ze vaak wel wat sneller van? En daarna tempowisselingen in draf meenemen?
Balen dat de bodem zo zwaar is! Want dat zal ook wel tegen werken!
_Esther_87_ schreef:Ik ben ook weer bijgelezen...jeetje wat gaan jullie hard!
En ik heb alweer een vraag![]()
Telkens als ik mijn been naar achter leg (in een zijgang bv) trek ik dat been ook op en komt er volgens mij meer druk op de andere zitbeenknobbel (dus aan de kant van het been dat niet naar achter gaat). Met name in de keertwendingen heb ik hier ontzettend last van omdat ik gewoon tegen ga hangen maar ook in andere zijgangen gebeurt het. Iemand ideeën hoe dit komt en tips hoe ik het oplos? Ik voel het nu namelijk wel, maar krijg het niet gecorrigeerd
_Esther_87_ schreef:Klopt, ik scharnier inderdaad in mijn knie....Als ik mijn bovenbeen terug leg kom ik dus eigenlijk los van de kniewrong?
Japeloup schreef:_Esther_87_ schreef:Klopt, ik scharnier inderdaad in mijn knie....Als ik mijn bovenbeen terug leg kom ik dus eigenlijk los van de kniewrong?
Das toch niet erg, en juist mooi. Ga maar eens op de grond staan iets door je knieën zakken, met 2 benen iets uit elkaar, zet dan 1 been naar achter. Wat gebeurd er dan met je zitbeen knobbels? Dan zit die je naar achter hebt gezet iets hoger, dus je binnen iets lager, waardoor je mooi aan de binnenkant van de rug blijft zitten dus boven het binnenachterbeen en recht boven de rug.
Ga nou nog eens staan en buig je knie zoals je dat op je paard doet. Dan sta je dus op 1 been en met al jou gewicht dus op je buiten zitbeen knobbel/been. En je knikt in in je heup.