Mijn jongste dochtertje is ziek, dus mijn paardje heeft even vrij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nyntje85 schreef:@ju1982 Ik heb net even in je profiel gekeken. Wat is jouw paard veranderd sinds je hem hebt!!!!
Van lelijk eendje naar een pracht beest! Leuk hoor!
inmiddels is hij nog mooier geworden hifi. Hij veranderd onderhand met de dag

), maar moest er natuurlijk ook nog even op... Hij was al ongedurig van het lange wachten tijdens het vullen en rende al lekker de bak in. Gelukkig was ik er ook niet van uitgegaan dat het er net zo leuk uit zou zien als tijdens de laatste les, maar dat hij nu ineens de hoek waarin zij stond eng moest vinden
Normaal beginnen we altijd een tijdje met rustig stappen met wat afwenden en voltes, maar nu moest het allemaal wat sneller natuurlijk, incl het draven. Zondag maar weer rustig aan de slag
...
..
, komt vanzelf goed 
..Dus aankomende tijd maar veel oefenen aan de hand ben ik bang haha..
..
want ik merk toch wel dat ie een beetje onzeker wordt van al die nieuwe gebeurtenissen.. Eventjes terug naar de basis dus. 
maar blijft wel een fijn topic dus blijf nu netjes posten en reageren
..Ja veel mensen vergeten dat die jongen beestjes het ook nog allemaal moeten verwerken in hun koppie. dat zie je niet altijd van buitenaf maar het is wel zo. Alles is nieuw en moeten ze leren, dus lekker rustig aan dan heb je nog heeeeeel veel jaren plezier met ze..
, ik denk dat het monster van Lochness in alle plassen zit... 
heerlijk vind ik dat. Ze staan nu wel snachts op stal maar overdag buiten op het winterland. We hebben een bak, niet je van het, maar wel ideaal om mee te beginnen! De boer is deze zomer ook begonnen met het uitbreiden van de stallen en dr komen nog 2 paddocks en een longeercirkel bij!
Verder blijft het een kleinschalige boerderij waar ook schaapjes worden gefokt.
) Maar waar eigenlijk meer wei dan paarden is, en ze dus heerlijk de gehele winter overdag lange tijd op het land staan. Hoef me dus ook 0,0 schuldig te voelen als ik niet kan gaan
.
.
.