Ik kom iig Kamp-Superwoman en Petulan versterken...
gazzetta schreef:nou nog 1x, op deze foto loopt gazzetta idd te diep , maar dit is tijdens het losrijden en dan rijd ik haar op de ´´anky manier`` als je begrijpt wat ik bedoel, dus diep. zo loopt ze beter door dr rug. maar ik zie op deze foto absoluut geen gespannen beeld en over de takt valt niks te zeggen als je naar een foto kijkt, dit valt niet van een foto af te lezen. maar voor de 3e keer, kunnen jullie eens een foto sturen vanjezelf op het paard, ik ben wel benieuwd naar jullie manier van rijden
Geeft niet dat jij het niet ziet, ik zie het wel. Ik vind het wel een gespannen beeld.
Hoe kan een paard dat gespannen is, in nek en onderkaak de rug loslaten? Leg mij dat eens uit?
En nee, ik vind het onzinnig om jou een foto te sturen van mij op een paard, alleen maar om die door jou te laten afkraken. Het is ook niet zo dat als je het vaker vraagt, het antwoord dan verandert, nee is nee, en blijft ook nee. Dus je kunt ophouden met om foto's vragen.
Maar volgens mij wil je gewoon gelijk hebben.
Het spijt me zeer, maar dat krijg je niet.
Ik vind het jammer van je instelling. Ik vind het verschrikkelijk jammer dat je alleen maar je gelijk wilt halen, en je niets aantrekt van mensen die gewoon weten waar ze het over hebben. Want op deze manier leer je niets en rijd je je paard naar de stinkmodder.
Jammer, want je ontneemt jezelf zoveel leermomenten. Misschien zou je zelfs wel een goede ruiter kunnen worden, maar dan zul je wel moeten leren om kritiek te accepteren.
Je zult moeten afleren om overal een mening over te hebben, terwijl je niet weet waar je over praat. Leer van anderen iets aannemen, en leer eens gewoon te doen wat iemand zegt, zonder overal in discussie over te gaan.