zucht.. .dat wordt hard werken vanmiddag... mss moet ik mezelf eens een ban geven voor de ochtenden

Ik heb geen moeite met HK te worden hoor
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Safiera schreef:Liesje1611 schreef:Duurt het bij jullie trouwens ook een halve ijstijd voordat je pb's echt verzonden zijn en niet meer in het 'uitvak' staan? 0__o
Dat is alleen als de betreffende persoon ze nog niet gelezen heeftAls je mij een pb zou sturen en ik lees 'm direct, is hij bij jou ook direct onder 'verzonden' te vinden.
Ik krijg ook trek, maar eens een boterham pakken. Enne, volgens mij zouden we net zo goed een HK topic kunnen beginnen![]()
Wordt wel erg gezellig hier (al vind ik het niet erg)
Japeloup schreef:Wow wat gaan jullie hard, let je ff niet op zijn jullie zo een paar pagina's verder...
Welkom nieuwe mensen....
Ik las iets over een HKtopic, wel leuk, maar vind het zonde om deze daarin om te laten gaan.
Zullen we ook een HKtopic openen, maar ja hoe noem je die dan....
Kunnen we daar lekker kletsen over van alles en nog wat en hier het dan over het rijden houden, idee??
Navanja schreef:@japeloup, dat klopt!!Doe jij nog steeds? Of niet meer? Ik moest even naar je foto's spieken, maar dat klopt inderdaad, wat grappig
Kleine wereld zo.