Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Imre schreef:Ik had gister ook weer een heethoofd in de les. Leuke pony, maar wel erg wakker. Zijn ruiter had de binnenteugel wat te fanatiek vast en op het moment dat ik tegen haar zeg dat ze die los moet laten ging meneer af.Ze bleef zitten, maar het was niet fijn en zie daarna nog maar eens los te durven laten. Ik vond het een heel eerlijke reactie van hem, maar iets minder heftig mag ook wel.
Japeloup schreef:Klopt, ik dacht echt van: oh mijn hemel, volgens mij moet ik nog iets uitleggen over dit paard...... en ik kreeg al visioenen van een gebutst en gedeukt lijf, van mijzelf wel te verstaan.En ja Yamcha weet ook nog goed hoe jij keek, volgens mij dacht je dat ik knetter gek was om dat van je te vragen
SabM schreef:oeh goeie zeg die zweep. Als suus hem ziet dan schiet ze al in de stress. Ga dan eens aan de hand doen met haar mocht ik geen zin hebben in rijden. Soms lijkt het me handig om ff oplet tikje te kunnen geven.
Want porretje met spoor vind suus volgens mij wel lekker
Rhys schreef:Oh ooh, de Klingel. Dan zit je wel de rest van je leven vast aan catalogi vol omajurken
.Citaat:Ik vind angstige ruiters begeleiden erg leuk. Vooral omdat ik zelf ook zeker geen held ben en me goed in hun situatie kan verplaatsen. Ik heb nu door CR veel meer technieken en oefeningen geleerd om ruiters (en mezelf) te helpen de opgebouwde spanning wat te laten afvloeien, soms zelfs zonder dat ze het zelf doorhebben