jendemen25 schreef:ik geloof dat ik m` n angst kwijt ben!! ik ben zo blij!1 maar ik wil dit topic blijven volgen. het boek "paardrijden zonde angst" heeft me echt geholpen, al heb ik niet helemaal het 12 weken traject gevolgd maar een aantal basis dingen opgevolgd. want in het begin van het boek beginnen ze echt bij het begin en als je echt ook bang wordt van je paard en dat heb ik nooit gehad (gelukkig) maar dat poetsen en wandelen en kletsen en knuffelen zo goed kan helpen om een band op te bouwen is zeker waar!! en er de tijd voor nemen helpt heel goed.
vandaag ook weer de weg op geweest, blaffende hond op me af gehad en ze schrok even en ik had eventjes kriebels in m`n buik en dacht even mmm wat moet ik nou doen. maar ik dacht pfft het is toch goed gegaan, hup doorrijden en genieten van de zon!! en dat hielp. wel even afgestapt bij een bruggetje omdat die glad was dacht ik maar dat was niet zo toen ik voelde, maar ach...
zelfs een vrachtwagen heeft me gepasseerd zonder problemen, kriebels of onzekerheid.
alle angsthazen: Het Komt Goed!! succes!!
wauw wat goed zeg!!!!daar mag je trots op zijn
mag ik vragen waar je dat boek kan kopen?is er een site voor waar je em kan bestellen?
misschien heb ik er ook wat aan