). Er is een oude uitdrukking (van Ernst van Loon), die volgens mij nog steeds waar is: 'Een slof in de handen van een slechte ruiter, is als een scheermes in de handen van een aap'.
(@dropje..was je me net voor)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). booster schreef:KirstenG schreef:kan het niet laten.... wat blijft het ineens stil..
sommige mensen leven niet alleen op bokt maar hebben ook nog een gezin en huishouden
KirstenG schreef:kan het niet laten.... wat blijft het ineens stil..
runningkawa schreef:wat is de naam van die osteo?
Altijd handig om een adres te hebben van iemand die meteen kan als je belt en je niet een maand hoeft te wachten
Nadya schreef:Ja, RK, dat dacht ik ook al.![]()
Ik moet altijd zo lang wachten op die mensen als ik een afspraak maak.....

Bij onze andere heb ik er even mee gereden maar die ging juist omdat ze het vervelend vond om naar beneden te rijden ( is altijd met een lange teugel gereden ) ging ze steigeren.
DaanxBien schreef:Jemig ik lees de begin post over een slof
en iedereen begint gelijk over medische problemen (zoals altijd wanneer er vragen over de slof zijn!)
Mijn pony loopt ook niet gauw nageeflijk en het kwam niet door medische problemen of wat dan ook , heb de osteopaat laten komen alles was goed , Gewoon een pony die liever met der hoofd omhoog loopt![]()
Je gaf in je begin post al aan dat het best een goede uitwerking bij jou had om ermee te rijden, Dus mijn antwoord op je vraag of het een goed idee is om met slog onder begeleiding te gaan rijden is . Ja![]()
Ik lees hierboven dat je de osteopaat wil laten komen en dat is ook wellis goed , doe ik ook dan worden ze lekker gemassert en los gemaakt
DaanxBien schreef:Jemig ik lees de begin post over een slof
en iedereen begint gelijk over medische problemen (zoals altijd wanneer er vragen over de slof zijn!)
Mijn pony loopt ook niet gauw nageeflijk en het kwam niet door medische problemen of wat dan ook , heb de osteopaat laten komen alles was goed , Gewoon een pony die liever met der hoofd omhoog loopt![]()
Je gaf in je begin post al aan dat het best een goede uitwerking bij jou had om ermee te rijden, Dus mijn antwoord op je vraag of het een goed idee is om met slog onder begeleiding te gaan rijden is . Ja
Ik lees hierboven dat je de osteopaat wil laten komen en dat is ook wellis goed , doe ik ook dan worden ze lekker gemassert en los gemaakt
lovebeaut schreef:DaanxBien schreef:Jemig ik lees de begin post over een slof
Je gaf in je begin post al aan dat het best een goede uitwerking bij jou had om ermee te rijden, Dus mijn antwoord op je vraag of het een goed idee is om met slog onder begeleiding te gaan rijden is . Ja![]()
Als het beter resultaat geeft zeg ik ook Ja
runningkawa schreef:...elk paard snapt hoe hij aan de teugel moet lopen...
![]()
![]()
Het is hoogstens de ruiter die het niet kan..niet meer niet minder... maar nu zal ik wel op teentjes staan van mensen
probably... maar ik heb het al eerder gezegt in dit topic.. waar de kunde van de ruiter ophoudt begint de zadelkamer... verder... I rest my case
runningkawa schreef:nee, dat is het antwoord wat je wil horen...wij beantwoorden namelijk ook je vraag, niemand is offtopic