Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
midgie schreef:De kunst is rijden zonder hulpmiddelen.
Dus niet dwangmatig te rijden maar op een eerlijke manier toch.
Als jij je paard met DWANG moet rijden dan ligt dat aan jou rijkunst en niet aan die van je paard!!!
vivana schreef:midgie schreef:De kunst is rijden zonder hulpmiddelen.
Dus niet dwangmatig te rijden maar op een eerlijke manier toch.
Als jij je paard met DWANG moet rijden dan ligt dat aan jou rijkunst en niet aan die van je paard!!!
Dán moet je zorgen dat je een paard hebt wat van nature een makkkelijk nagefelijke nekkaak heeft en die dus vanzelf afbuigt....''en een gemakkelijk mondje.. Probleem opgelost en je hebt geen slof nodig.
MaaR heb je van die stugelingen ( net als wij meestal....OKLUND) tja dan moet je iets.
lotjj92 schreef:als ik iemand op een van onze jonge dieren zou laten zou dat absoluut gaan ZONDER slof! anders is diegene waarschijnlijk niet in staat een jong paard fatsoenlijk te rijden. ik heb wel eens enkele keren de slof gebruikt om haar net wat lekkerder nagefelijk te rijden zodat er geen spanning in zou komen. maar nu rijd ik altijd zonder. onze paarden hebben het niet nodig, en ik wil niet dat ze eraan leren wennen!
sam_amore schreef:lotjj92 schreef:als ik iemand op een van onze jonge dieren zou laten zou dat absoluut gaan ZONDER slof! anders is diegene waarschijnlijk niet in staat een jong paard fatsoenlijk te rijden. ik heb wel eens enkele keren de slof gebruikt om haar net wat lekkerder nagefelijk te rijden zodat er geen spanning in zou komen. maar nu rijd ik altijd zonder. onze paarden hebben het niet nodig, en ik wil niet dat ze eraan leren wennen!
denk je dat ik er van wist dat ze met die slof reed...
Ze belde me savonds op hoe het was gegaan en ow jah ik heb met slof gereden..
zo doende....
Citaat:sam_amore schreef:denk je dat ik er van wist dat ze met die slof reed...
Ze belde me savonds op hoe het was gegaan en ow jah ik heb met slof gereden..
zo doende....
dan had ik haar verteld dat als ze op jou paard rijd dat ze niet met slof mag rijden
Het was niet egt in me op gekomen dat ze met slof zou gaan rijden, ik hat het wel over sporen gezegt..
maar slof hat ik niet gedacht ,
maar dan moet ze tog als je het wild gebruiken eerst even melde....
Nadya schreef:Kan me voorstellen dat je niet blij was met dat bericht. Je kunt moeilijk een hele waslijst gaan maken van tevoren. Al hoewel ik denk dat ALS er ooit een ander mijn paard moet berijden, ik dat wel zou doen.![]()
Maar ik ben daar dan ook heel erg in, dat geef ik eerlijk toe.![]()
Rijdt ze je paard nog nu?
lindake schreef:Och injo toch!
TS mag toch niet akkoord zijn met de manier waarop die meid het paard heeft gereden? En dat mag ze ook vermelden hier op bokt. Ben het volledig met haar eens!
injo schreef:Nee dat mag ook niet, maar er zijn foto's van het meisje in kwestie in een ander topic gezet, dat meisje is helemaal afgezeken.
Beide topics liepen toen tegelijk en dat kon ook echt niet. De verhalen waren ook nog eens heel verschillend.
En nu begint het hier weer! Ik vind het voor degene die gereden heeft niet eerlijk
En ik denk dat ts best weet wat ik bedoel!
Ik heb toen ook al gezegt, als je een ander zijn paard rijdt moet je altijd alles overleggen.