Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
shan schreef:Als ik het verhaal zo lees, zou ik er medisch gezien maar niet teveel aan uitgeven.
Paarden die zo steigeren zijn gewoon gevaarlijke engerds en als ik jouw was zou ik hem opruimen, beter vandaag nog dan morgen.
Maar goed als je dat niet, wilt breng hem dan eens een poosje naar een africhtingsstal. (beter besteed geld als aan osteopaten ed.)
ze hebben beloofd dat ze nu echt bellen
pansor schreef:okee ik zal eens kijken hoe of wat maar de kliniek belt vanavondze hebben beloofd dat ze nu echt bellen
en zaterdag krijg ik hulp voor het trailerprobleem

omdat hij een (beetje) een vreemde bouw heeft bij de schoft
maar we wachten ook wel totdat we het zeker weten
pansor schreef:ja dat klopt![]()
dat zouden we een paar weken geleden hebben afgesprokenmaar we wachten ook wel totdat we het zeker weten
![]()
en het zadel van hem is laatst nog gecontroleerd door de zadelmaker of hij goed lag maar volgens haar ligt het zadel wel goed (het zadel is aalleen te klein voor mij)
pepelien schreef:Ik ben het helemaal eens met shan!
Maar daar zul jij en alle anderen die vinden dat je moet doorzetten pas achter komen als je geld op is en geen paard meer hebt, wacht maar tot je het zelf allemaal moet betalen (dan gaat je verstand wel voor emotie)
Zadel op maat laten maken!? Je bent helemaal gek geworden geloof ik!
Citaat:Ben het helemaal eens met shan!
Maar daar zul jij en alle anderen die vinden dat je moet doorzetten pas achter komen als je geld op is en geen paard meer hebt, wacht maar tot je het zelf allemaal moet betalen (dan gaat je verstand wel voor emotie)
Ben het helemaal eens met shan!
Dus volgens jou moet je meteen maar een paard weg doen als het niet helemaal lukt meteen. Is niet echt diervriendelijk vind ik, het is geen ding hoor
ook hebben we de trailer even geoefend, hij was niet meer zo panisch als de vorige keer maar vond het nog wel heel spannend, toen hij er bijna helemaal in stond (weer net dat laatste voetje)gaven wij hem een koekje en toen gingen we er weer uit, hij vond het helemaal leuk want hij werd uitbundig beloond. het is wel erg moeilijk om te oefenen want als er 1 beweging word gemaakt dan rent hij er bijna achteruit uit,
kaatje ik vind het echt geweldig dat je kunt helpen.. tot zaterdag
de dierenarts is al gesloten
morgen ochtend is het het eerste wat ze doet kaatje77 schreef:pepelien schreef:Ik ben het helemaal eens met shan!
Pardon?
Vind het wel een hele krasse uitspraak.
Je mag je eerst wel even gaan verdiepen in het paardenlichaam voordat je zulke uitspraken kan doen.
Waarop basseer je deze (on)zin?
Graag wel alles onderbouwen zodat de TS er daadwerkelijk ook iets aan heeft.
En waarom moet je al het geld uitgeven?
Met de juiste mensen om je heen ben je met een klein bedrag waarschijnlijk een heel stuk wijzer en kun je later je conclusie trekken.
Zo offer in mijn vrije zaterdag op om eens te gaan kijken wat er met dit paard aan de hand is.
Ik denk zelf dat het grootste probleem met het zadel te maken heeft, maar kan daar niet over oordelen voordat ik de situatie met eigen ogen heb bekeken.