Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:weet je wat ik het ergste vind, het meiske krijgt hier tips en adviezen van echt niet de eerste de beste Kris25, klomp, runningkawa, urielle, ruitje, T@nj@, Billy, Wkoekoek. Allemaal mensen met jaahaaren lange ervaring in deze materie of met paarden in het algemeen...... En al deze ervaringen van al deze mensen wordt gewoon van tafel geveegd met een ROT TOCH OP.
vind ik jammer

)geertje3 schreef:de eerste keer zadel op heb ik ook gedaan in de box. geen probleem, maar het is wel handig al je er iemand bij hebt die het paard vast kan houden bij de eerste keer. en niet vastzet met een touwtje aan de tralies of waar ook.
als het zadel er op zit, dan kan je hem eventueel even vast zetten, maar ga er daarna wel even mee lopen, en niet loslaten.
Kris25 schreef:Citaat:weet je wat ik het ergste vind, het meiske krijgt hier tips en adviezen van echt niet de eerste de beste Kris25, klomp, runningkawa, urielle, ruitje, T@nj@, Billy, Wkoekoek. Allemaal mensen met jaahaaren lange ervaring in deze materie of met paarden in het algemeen...... En al deze ervaringen van al deze mensen wordt gewoon van tafel geveegd met een ROT TOCH OP.
vind ik jammer
Vergeet natuurlijk ook niet jezelf Kim![]()
![]()
![]()
![]()
ik wilde het al zeggen...vergeet jezelf niet kim
T@nj@ schreef:geertje3 schreef:de eerste keer zadel op heb ik ook gedaan in de box. geen probleem, maar het is wel handig al je er iemand bij hebt die het paard vast kan houden bij de eerste keer. en niet vastzet met een touwtje aan de tralies of waar ook.
als het zadel er op zit, dan kan je hem eventueel even vast zetten, maar ga er daarna wel even mee lopen, en niet loslaten.
Ook weer een zeer goed doordacht advies, niet vastzetten in de stal hoor, dat moet je pas gaan doen als het zadel erop zit![]()

)