Kafue schreef:
Ze is wel een volhouder

anky is gemaskeerd en de reclame ook, maar Ed niet? moet die ook eerst een rechtszaak aanspannen

Ga me verder maar niet bemoeien met dit topic
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kafue schreef:

Wouter24 schreef:Kafue schreef:
Ze is wel een volhouder
anky is gemaskeerd en de reclame ook, maar Ed niet? moet die ook eerst een rechtszaak aanspannen
Ga me verder maar niet bemoeien met dit topic
. In ieder gevalschrijft ze geen onwaarheden. En de fotos zijn ook niet "stiekem"gemaakt. Kimberley84 schreef:Ik vind dat je het niet eerlijk kunt beoordelen vanaf een paar foto's, een paard loopt elke X weer anders
Astragirl schreef:als er maar geen rechtzaak van komt ...
dan kan ze de rijerij er wel aan geven.Woodstock schreef:Maar heb je, doordat je paard niet altijd je hand hoeft te volgen niet eerder dat je paard zich als het ware vast gaat zetten in een bepaalde houding? Dat heb ik namelijk wel eens als ie het moeilijk vind, dan loopt ie wel in de houding, maar heb ik eigelijk niets meer in mn hand. Hij gebruikt dan zn onderhals ipv de bovenhals (om t zo maar ff te noemen) en zn rug etc om in de houding te gaan, maar is dus niet meer correct aan de teugel. Hoe voorkom jij dat dan met passage etc als je dus eigelijk geen aanleuning meer hebt?
renes schreef:Klopt, okkie1. Daarnaast zie ik het zo dat wanneer een paard zich zo zelf in een bepaalde houding zet, dat de activiteit van achteruit ontbreekt of iig onvoldoende is. Zoek die activiteit weer op (rijdt naar de hand toe) en maak je paard daarin weer los.
Citaat:wanneer je paard de kans krijgt om zich vast te zetten in een houding dan ben je ergens te laat geweest.
Moniek schreef:als je goed naar je paard kijkt en de moete neemt om hem goed te kennen en te begrijpen zie je heel goed wanneer je goed bezig bent.