Zep schreef:
Als je niet wilt dat je paard besproken wordt met betrekking tot een bepaalde trainingsmethode, moet je ook geen toestemming geven voor het plaatsen van filmpjes op internet... (dat heb ik je al eerder via PB verteld)
Ik kan er niet bij hoe mensen zo blij kunnen worden van hoe hun paard over de benen gaat. Ik vind het gros van de paarden op de filmpjes lopen om van te huilen! Dat je zelf niet kunt inzien dat je paard van verre van fris loopt vind ik ontzettend jammer. Ik geloof graag dat ze eerder nóg beroerder liepen, maar dat zegt nog niet dat ze nu zo briljant over de benen gaan.
Als je GOED had geluisterd, heb ik je OOK verteld, dat ik vind dat mijn paard op dat filmpje NIET zuiver loopt.
Wel 80% beter dan het was (dier kon op het ene been echt niet staan), maar idd niet 100% zuiver nee.
Dat heb ik AdB ook gemeld, dat ik dat vindt. Dat hij daar verder niets mee doet, is zijn keuze. Zo'n video is een momentopname, en ik geef toe, een niet slim gekozen tijdstip.
Nogmaals, ik nodig je uit om mijn paard te komen bekijken op dvd, zoals de kreupelheid was, en in " real live" zoals hij nu loopt.
DAN kun je denk ik pas een echt oordeel geven over of hij wel of niet verbeterd is en wat Antoine heeft bereikt. Ik krijg nu les van een dame die bekend is met het concept rechtrichten, maar ook verder dressuurmatig zeer goed onderlegd is. Zij leert ook het paard meer " aan elkaar" te laten lopen.
Bij AdB hebben ze (mijn paard althans) alleen geleerd " recht over de benen te gaan" . Dat hij dan in 3 stukken loopt, tja.....dat zou kunnen.
Maar nogmaals: ik nodig je uit!
[/quote]
Vind ik absoluut dieronvriendelijk. Heeft geen reet met revalideren te maken. 

}>