Hoeveel kost jullie instructeur?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

miesie

Re: Hoeveel kost jullie instructeur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 15:42

Ik betaal 17,50 voor een half uur, wat meer dan genoeg is, want in en uitstappen doe ik buiten dat half uur...
Ik leer er heel veel van en meestal neem ik 1 priveles in de maand ofzo en verder heb ik altijd 1x in de week groepsles van dezelfde persoon..

Fangio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 18:45

Mijn instructrice vraagt tien euro voor een uur les, in- en uitstappen doen we zelf wel. Daar heb ik privéles voor en komt ze naar een bak bij ons in de buurt voor. Die moet ik dan wel weer apart huren (5 euro per uur)

Duveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 19:47

Ik denk dat je voor een gemiddelde instructeur wel 30 euro betaald als ik het hier en daar hoor

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 20:21

Ik krijg € 55.00 per uur. De mensen betalen dat omdat hun problemen na de les zijn opgelost. Daarna kunnen ze dus weer heerlijk zonder problemen verder trainen. En dat hebben ze er graag voor over. Wij trainen dan een uur en oefenen vaak de proef. Dat is erg intensief voor zowel ruiter en paard. Ik streef erna dat we elke les weer een verbetering kunnen aanbrengen, al is die verbetering nog zo klein. Pas dan kan je met voldoening afsluiten. Dat is voor mij erg belangrijk.

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 21:47

Aqua8horse schreef:
Ik krijg € 55.00 per uur. De mensen betalen dat omdat hun problemen na de les zijn opgelost. Daarna kunnen ze dus weer heerlijk zonder problemen verder trainen. En dat hebben ze er graag voor over. Wij trainen dan een uur en oefenen vaak de proef. Dat is erg intensief voor zowel ruiter en paard. Ik streef erna dat we elke les weer een verbetering kunnen aanbrengen, al is die verbetering nog zo klein. Pas dan kan je met voldoening afsluiten. Dat is voor mij erg belangrijk.

Op wat voor niveau rijdt jij dan?

GoldStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:17

Ik vraag € 120 per uur, maar ik krijg dat nooit. Pling

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:22

Ik betaal voor een uur les 22 euro.. meestal les ik alleen een half uur Lachen

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 22:24

GoldStar schreef:

hahaha Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 13:40

Tis best wel duur, maar ik weet er nix van Pling

Finduilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 21:54

Ik betaal de 10 euro voor, een uur les..
Maar ik krijg dan ook les van de vorige eigenaar van me pony..!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:01

GoldStar schreef:

Net als dat ik eigenlijk 50.000 euro per maand verdien, maar het ook nooit krijg *LOL* Tong uitsteken

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 00:10

Tja als ik zou gaan verdienen wat ik waard ben dan ben ik binnen de kortst mogelijke tijd mulit multi miljonair Geld, geld! Geld, geld! Geld, geld! Geld, geld! maar ja verkeerd buisiness gekozen zucht Ach gut

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 19:37

GoldStar schreef:

Ik per tien minuten maar zie nooit wat Haha!.

Maar heb nu gratis les van een vriendin die ook les geeft op stal Lachen..

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 20:11

35 euro per uur..
En dan ook echt een uur werken..
Instructeur heeft in de GP gereden.. Ben heel erg tevreden en betaal het er dan ook graag voor.. Leer nu pas echt wat paardrijden is..
Cool

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 11:53

Bij mij kost het 12 euro (bij mij thuis)in principe voor een uur maar als het goed gaat na een half uur stoppen we ook gewoon. Ze is een vriendin van me dus het is ook een beetje een vriendenprijsje ze is wel gediplomeerd.

sandra26

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 18:26

hoi hoi

Ik betaal bij mijn ene instructeur € 70,- per uur en bij mijn
instructrice € 40,- per uur niet goedkoop maar wel leerzaam.

EquineNature

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 19:03

Ik heb onwijze mazzel! Ik krijg 1 keer per week prive les en ik hoef er niets voor te betalen (hij geeft als het ware pro- deo les!!). Mijn instructeur komt aan huis en meestal zijn we ook langer dan een uur bezig. (Er wordt minstens 20 minuten losgestapt en daarna nog eens 20 min losgewerkt voordat we 'zware' arbeid van mijn pony vragen) Mijn pony en ik zijn ontzettend vooruit gegaan en ik heb dan ook ontzettend veel waardering voor alles wat mijn instructeur voor ons doet!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 19:45

ehm ff denken
30 euro in het uur, maar ik heb verder af en toe een les van nog 2 andere instructrices, de een is een stuk duurder de andere goedkoper, maar precies weet ik het niet.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 19:51

Sinds kort is mijn instructrice opgeslegen van 20 naar 25 euro voor een uur privéles. Hierbij zit ook het gebruik van de bak en een manegepaard. Ze geeft wel erg goed les, van de eerste minuut dat je al begint in te stappen, en het loopt ook altijd uit, ik heb altijd wel een vol uur doorgereden. We zitten ook met goede paarden die ze zelf regelmatig rijdt, dus ik vind dat ik goed vooruitga. Zeker zijn geld waard!
groepsles kost 10 euro.

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 21:31

mijn lesgever komt aan huis (nouwja ik moet eerst wel een halfuur draven en stappen, want je mag je instructeur van buitenaf meenemen bij onze manege) En hij kost 15 uur per uur.. (of je nou met zun 10 bent of alleen, hij kost gewoon 15 euro per uur) Bloos

En hij geeft super fijn les.

Ik krijg over een tijdje ook nog springles bij iemand. Dan is het 5 euro om de springbak te huren per uur. En dan nog eens 10 euro voor een halfuur springles. Moet zelf losrijden van te voren.

Lisanne_Kees

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 18:40

12,50 priveles per half uur
7,50 groepsles per uur

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 19:38

Aqua8horse schreef:

Ik weet natuurlijk niet hoe jij lesgeeft, maar het lijkt me sterk dat de problemen van iemand in 1 les tijd zijn opgelost. Problemen zijn vaak in de loop van de tijd erin geslopen. Neem nou bijv. een paard wat vastzit, of een ruiter die steeds heel hardnekkig dezelfde fouten maakt. Dat krijg je er toch niet in 1 les uit?
Ben het wel met je eens dat je ernaar moet streven om elke les naar een kleine verbetering te streven.

Overigens betaal ik zelf voor de dressuur 16 euro per uur, springen 15 euro per uur (daar komt nog 4 euro voor de bakhuur bij) en voor de crosslessen is het wisselend (ligt eraan of het prive of met een groep is)

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:11

Voor springen 35 euro per uur en het is iedere eurocent waard.
Ik kan zo goed samenwerken met die man, en we hebben ook nog lol (ook niet onelangrijk)

Ik heb er voor gekozen een duurdere instructeur te nemen en 1 keer per twee weken te lessen (als ik concours heb dan wel iedere week) Ik krijg ook echt oefeningen mee on te trainen in die twee weken en dat is ideaal als hij er dan na twee weken weer is dat heb ik het vaak ook redelijk voor elkaar.
Ook kan ik heb tussendoor altijd bellen voor overleg, echt een fijne vent (ik weet niet precies wat hij zelf springt iig ZZ maar dat boeit me niet hij helpt me super).

Dressuur rijd ik bij de vereniging in een groep van 5 voor 5 euro per 3/4 uur en als ik een probleen heb dan doe ik een half uur priveles nemen van dezelfde instructrice voor 22 euro (lichte tour amazone + jury).

Ik heb orun 1e fase en ik vraag zelf 12.50 per half uur maar ik sta meestal wel in de bak tot het ook echt een lekkere les is geweest ben geen klokkijker en maak achteraf een praatje en ze mogen me ook altijd belllen en als ik kan ga ik ook wel mee op concours om te helpen.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 09:54

Ik heb les van een meneer op leeftijd en die zei de eerste les tegen mij: hoe meer je je best doet, hoe minder je hoeft te betalen. De lessen zijn voor mij nu gratis.
De vereniginglessen kosten ook niet schrikbarend veel geld, dus ik heb nu, vooral met die meneer erbij, goede lessen voor weinig geld Ja

ankem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 10:38

Ik heb nu een instructrice voor 20 euro per uur. De eigenaresse en ik delen de kosten. We rijden allebei de helft, maar als ik eerst ff wat meer nodig heb, omdat ik haar paard moet leren kennen, dan betaalt ze nog steeds de helft.
Alleen de instructrice was maandag ziek (op het laatste moment afbellen) en heeft de afspraak van morgen weer verzet.
Daarom kijk ik stiekem al wat om me heen voor een ander, want de eigenaresse en ik willen een vaste tijd en niet dat geklooi iedere keer.
Geen idee alleen hoe je die mensen zoekt Verward