Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Levy schreef:Maar goed, dan kom je weer terug op het verhaal van de "gewoontes"
Ik heb een paard die voorheen niet op de meest vriendelijke manier gereden is. Hij knarste al als je met het hoofdstel aan komt lopen.
Heel langzaam wordt het nu stukken minder. Maar nog steeds, als hij iets heel erg moeilijk vindt, begint hij te knarsen. Ook als de druk niet groot is....

gijsenkim schreef:Jawel tuurlijk, maar ik vind het niet ZO drastisch dat ik vergeet te sleutelen aan mijn rijtechniek en een hand zand pak........
Ik heb liever een knarsend paard dan een paard met een mond vol zand......
Ik bedoelde ermee dat het knarsen op zich geen schande is.......... het zand in zn mond stoppen wel
), en als ze er al mee ophouden, zal het probleem zich ergens anders uiten. Want, de OORZAAK van het probleem is niet weg.
Citaat:Maar goed, dan kom je weer terug op het verhaal van de "gewoontes"
Ik heb een paard die voorheen niet op de meest vriendelijke manier gereden is. Hij knarste al als je met het hoofdstel aan komt lopen.
Heel langzaam wordt het nu stukken minder. Maar nog steeds, als hij iets heel erg moeilijk vindt, begint hij te knarsen. Ook als de druk niet groot is....