Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lielle schreef:Ik vind dit juist wel een leuke discussie. Mensen komen metr onderbouwde meningen en voorbeelden, toch een redelijke zeldzaamheid op bokt. En het gaat me er niet om wie er gelijk heeft, maar wat de ideeën erachter zijn
Lielle schreef:Ik vind dit juist wel een leuke discussie. Mensen komen metr onderbouwde meningen en voorbeelden, toch een redelijke zeldzaamheid op bokt. En het gaat me er niet om wie er gelijk heeft, maar wat de ideeën erachter zijn
. Maar goed wel leerzaam topic. Goed bezig mensen
Megantjuh schreef:Ik volg je niet?
.
. De Klassieke manier hoeft niet de enige weg te zijn, maar het is wel leuk om er goed over na te denken. Dan wordt de logica ervan vanzelf duidelijk. runningkawa schreef:[image]
Ik ga met appie mee dat je met levenloze dingen geen goed voorbeeld hebt.
Die vinden het niet eng of raar om uit evenwicht te zijn.
Lielle schreef:Ik heb desondanks toch heel wat barrages op topsnelheid gereden

Romkabouter schreef:Enniewee, ik heb het hier nog steeds niet over wat goed of fout is, ik heb het gewoon over een beschrijving van een andere manier
runningkawa schreef:ooit op een motor gehangen in een bocht?
Dan duw je niet de bocht door met je buitenbeen
Maar klem je jezelf daarmee vast, omdat je anders te ver door hangt en op je bek gaat
Dus heeft niks geen vergelij met ons buitenbeen
Ook het binnen been niet, ijzer kan niet buigen om een been of een achterwiel beter ondertreden