Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ylva schreef:
Typisch geval van wat de boer niet kent, dat eet hij niet. Maar ja, sommige mensen hebben wat meer tijd nodig om te wennen aan de juistheid van andermans ideeën, het duurde ook even voor er werd geaccepteerd dat de aarde niet plat was nietwaar? Daar wordt nu niet meer aan getwijfeld. Niet dat ik het erg vind dat men zichzelf en vooral de paarden tekort wil blijven doen. Op deze manier kan A8 haar tijd tenminste besteden aan en verdelen over de mensen die weten dat haar methode werkt of bereidt zijn dit als mogelijkheid te erkennen en de moeite te nemen zich er in de praktijk in te verdiepen.
runningkawa schreef:Staan revolutionaire methodes niet in de Bit, de strengen enz
ipv dat er gepromoot moet worden op site en bijna gescholden word door aanhangers om gelijk te halen?
Zoiets geweldigs verkoopt toch zichzelf?
Dit is niet tegen aqua, maar gewoon een gedachte als ik denk aan iets unieks
runningkawa schreef:Lees het topic nog ff door pellie![]()
Ennuh, zichzelf verkopen?
ik zie nog steeds geen bekende ruiters, die de overstap maken omdat het zo goed is.
Ik lees nog steeds geen artikelen van dierenartsen die het aanbevelen deze methode te volgen
ik zie niks in de gewone paarden bladen, voor de gewone ruiter
jammer, als het echt zo geweldig is
Tyrza schreef:Ok, dat kwam wel zo op mij over Aqua. Hierbij verontschuldig ik mij dan.
En nogmaals: ik sta nog steeds open voor jouw methode. Ik ben erg benieuwd of de aanvulling een positieve wending zal nemen.
runningkawa schreef:en ik geloof niet dat het voor zoiets ooit te vroeg is..
Citaat:En ik vind, en met mij velen, deze methode WEL revolutionair