Ik ben zelf 1.76m, maar ik heb hele lange benen. Op de foto in mijn profiel is trouwens wel duidelijk te zien dat ik kleiner ben dan de schoft hoor.
abc, dat ga ik zeker ook vragen. De tandarts is in januari geweest en toen was alles goed, er moesten maar een paar dingetjes bijgevijld worden. Ontwormen is denk ik niet nodig, ik kom er net achter dat hij wel ontwormd is dit jaar. Ik was het alleen vergeten. Ik weet zeker dat mijn osteopaat heel goed is. Zij is al vaker geweest en heeft heel goed werk gedaan. Ja, ik stop denk ik wel met rijden. Ik luister naar wat de dierenarts zegt. Er is sowieso een manege bij stal waar je ook paarden kan leasen. Ik denk dat ik daar naar ga kijken. Ik ga pas dingen bijvoeren na overleg met de dierenarts. Anders zit ik straks met 88 zakken voer waar ik niks aan heb

Cowgirl, dat denk ik niet. Ik heb Oreo van mijn toenmalige instructrice gekocht. Zij heeft mij nog lang lesgegeven. Ik bedenk me net dat ik niet kan zijn opgelicht, omdat ik Oreo heb laten keuren toen ik hem kocht. Hij was toen helemaal goed, behalve een klein hartruisje dat weg ging na arbeid.
Ygritte, ik had er al heel vaak op gereden voordat ik hem kocht. Hij was mijn lievelingspaard van de manege. Maar de laatste keer dat ik reed voordat ik hem kocht was hij veel energieker. Ook veel blijer.
geerke, ja, ik denk dat ik dat ook misschien wel ga doen. Daar wordt hij namelijk heel vrolijk van. Maar eerst eens kijken wat de dierenarts zegt.
janouk, dat heb ik inderdaad al gedaan, na eerdere tips in dit topic. Ook zal ambiosco erbij zijn als de dierenarts komt, zodat ik niet alleen sta.
Kelly, oh zo! Ik voer hem niet zelf, maar ik ga overleggen met de stalhouders of dat mogelijk is. Bedankt voor het compliment!