Eerste filmpje was inderdaad wat weinig informatief, maar misschien ook gewoon doordat het een aanloop naar de rest vd week is? Anyhow, we zullen zien

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Peelie schreef:Voor wie het interessant vind, ik heb filmpjes van afgelopen zaterdag.
[RIJ-ITP] No More Mister Nice Guy L2 wedstrijd. 2x 1e plaats
Ik vind dat het erg duidelijk Is waar ik aan moet werken en hoop dat dit ook beter gaat in de nabije toekomst tav de M1 die er aan komt.
Doubtless schreef:Peelie schreef:Voor wie het interessant vind, ik heb filmpjes van afgelopen zaterdag.
[RIJ-ITP] No More Mister Nice Guy L2 wedstrijd. 2x 1e plaats
Ik vind dat het erg duidelijk Is waar ik aan moet werken en hoop dat dit ook beter gaat in de nabije toekomst tav de M1 die er aan komt.
Ik heb gereageerd! Wellicht niet de gewenste maar wel een eerlijke en oprechte post!
ittheclown schreef:Hier heb ik mijn doel bijgesteld... blijven zitten .. pfttt al de tweede keer dat ik er af vloog , hahaha
Ik denk niet dat ze tips geven in filmpje hoe je een 360 uit kan zitten ?
Meneer geeft een enorme bok en dan gaat hij rennen ( denk ik want het gaat zo snel en plotseling ) En dan draait hij dus zonder af te remmen om zijn as, en niet naar de binnekant van de bak.. maar naar het hek toe.. resultaat een blauw bovenbeen van de bakrand x0x soepkip is het.. en deze keer schrok hij dus echt niet ! lol Hopelijk gaat het snel wat verminderen dat onverspelbare van hem , gek puppie paard
leonie87 schreef:Ook ik heb me aangemeld! Lijkt me onwijs leerzaam.
Ik ben al enorm bezig met ruiterfitheid, balans en core stability.
Dwz, ik hoepel 2/3 x per week een half uur, train op een bal, op een balkussen en een balansbord. Daarnaast word ik begeleid door de flexchair.
Waar ik aan wil werken is het volledig recht komen te zitten. Ik knik nu nog altijd een beetje in, net boven mijn heup op links en dat laatste stukje wil ik ook wegwerken!
Coberlina schreef:ittheclown schreef:Hier heb ik mijn doel bijgesteld... blijven zitten .. pfttt al de tweede keer dat ik er af vloog , hahaha
Ik denk niet dat ze tips geven in filmpje hoe je een 360 uit kan zitten ?
Meneer geeft een enorme bok en dan gaat hij rennen ( denk ik want het gaat zo snel en plotseling ) En dan draait hij dus zonder af te remmen om zijn as, en niet naar de binnekant van de bak.. maar naar het hek toe.. resultaat een blauw bovenbeen van de bakrand x0x soepkip is het.. en deze keer schrok hij dus echt niet ! lol Hopelijk gaat het snel wat verminderen dat onverspelbare van hem , gek puppie paard
hopelijk niet te stijf!
Blijven zitten is momenteel ook mijn eerst gestelde doel. Ben nog aan het revalideren van mijn val 5 weken geleden. Over een paar weken hoop ik ook weer te rijden.
.
ChristaB schreef:leonie87 schreef:Ook ik heb me aangemeld! Lijkt me onwijs leerzaam.
Ik ben al enorm bezig met ruiterfitheid, balans en core stability.
Dwz, ik hoepel 2/3 x per week een half uur, train op een bal, op een balkussen en een balansbord. Daarnaast word ik begeleid door de flexchair.
Waar ik aan wil werken is het volledig recht komen te zitten. Ik knik nu nog altijd een beetje in, net boven mijn heup op links en dat laatste stukje wil ik ook wegwerken!
Zo dat is nog eens fanatiek. Zo'n balansbord heb ik ook. Daar sta ik dan op met het tandenpoetsen