Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

laraxXxemma schreef:Verder is een persoonlijke tip dat ik erg op mijn bekken moet letten. Deze moeten wat meer 'open' (naar voren) en dit verbeterd mijn hele houding. Moet er alleen wel veel op letten en vind het erg moeilijk om vast te houden :/
Maar voor mij werkt het! 
Amaryllis schreef:laraxXxemma schreef:Verder is een persoonlijke tip dat ik erg op mijn bekken moet letten. Deze moeten wat meer 'open' (naar voren) en dit verbeterd mijn hele houding. Moet er alleen wel veel op letten en vind het erg moeilijk om vast te houden :/
Denk dat er zonnetjes in je liezen zitten die moeten stralen. Klinkt waarschijnlijk verschrikkelijk debiel, want dat vond ik ook toen ik de tip voor het eerst hoordeMaar voor mij werkt het!
DaisyDarling schreef:Mijn beste tips kwamen uit de paar lessen die ik van Jesse Teune kreeg.
Áltijd vooruit en je kunt niets zonder een goede basis.
Als ik weer eens te snel wilde en teveel van mijn merrie vroeg zonder te belonen, mocht ik afstappen, belonen, rondje rennen en weer opstappen. Om helemaal opnieuw te beginnen. In het begin heel vervelend, maar ik pas het nog steeds toe