Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nu er niks meee vanaf hangt is het gewoon 'voor de leuk' marymary2 schreef:Dit was hun antwoord op mijn mail:
Beste Mary, dank voor je reactie. Wij begrijpen je reactie helemaal. Geen enkel probleem en we willen je graag bedanken voor al je inspanningen. Je bent nog steeds uitgenodigd aanstaande zondag.
Jannepauli schreef:marymary2 schreef:Dit was hun antwoord op mijn mail:
Beste Mary, dank voor je reactie. Wij begrijpen je reactie helemaal. Geen enkel probleem en we willen je graag bedanken voor al je inspanningen. Je bent nog steeds uitgenodigd aanstaande zondag.
... om je alsnog, terplekke, over te halen? Ik hoop dat je stevig in je schoenen staat.
Mooie snelle jongens die Argentijnen en hun polo-aanhang. Veel geld ook
marymary2 schreef:Dat klopt Jenny, iedereen bedoeld het ongetwijfeld goed. Alleen wordt er wel snel geoordeeld. Ik zelf wil eerst voldoende informatie hebben om een goed oordeel te kunnen hebben.
marymary2 schreef:Ze hadden me ook al uitgenodigd om in Argentinie te komen kijken. Het zijn echt aardige mensen. Ik denk echt dat hun verhaal klopt. Maar goed dat ter zijde.
romyloverrr schreef:Omgekocht? Dat gaat mij toch wel erg ver hoor!

cariena1 schreef:Zou toch niet doen wie weet hebben ze de ruiters omgekocht om mee te praten om alsnog je merrie mee te geven straks merrie weg en centjes weg!
. Voor deze mensen is het een vrij risicoloze investering; als het paard potentieel heeft wordt het voor veel geld verkocht, heeft 'ie het niet of gebeurt er iets dan gaat het paard terug naar TS.