joeluna schreef:Haha geeft niet, ben blij met ieder idee en tip![]()
Tjaa, dat zou ook kunnen. Eergisteren toen ik reed deed ze op het begin heel braaf, (ik had toen nog geen neusnetje) maar toen ik wat intensiever begon te dressuren begon ze ineens weer. Dit begrijp ik ook niet echt....
In dat geval zou ik toch wel degelijk aan een lichamelijk probleem denken. Headshaking is overigens altijd een teken van pijn/ongemak.
Neem de moeite om 2 euro te investeren en bekijk de informatieve (wetenschappelijke) filmpjes hierover, zodat je weet in welke hoek je kunt zoeken.
http://epona.tv/professor-daniel-mills

) En zodra ze het weer deed was het volgens mijn instructrice gewoon onder het werk uit komen, ik ben verder gegaan en ze stopte vanzelf. Ik weet dat veel van jullie van mening zijn dat een pony zelf niet kan bedenken van: 'laat ik eens vervelen'. Maar ik ben echt wel van mening dat dit wel kan, ik heb al genoeg pony's gereden die allemaal van alles probeerden om er onderuit te komen haha
Maar dit was even een update zodat jullie ook weer weten hoe het is gegaan na het kopen van het neusnetje 
Ik merk gewoon heel duidelijk dat ze met dressuur echt geen zin heeft, en met springen blijft ze maar door gaan omdat ze het zo leuk vind. Ze word bij dressuur ook best sloom, en bij springen is ze een heel stuk sneller hahahha