Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
debravanesch schreef:Kijk daar worden we hier ook blij van, letterlijk stap voor stap verder komen.Ik kon haar niet inhouden, maar eens ze bij de groep was was ze weer helemaal rustig. De groep is dan ook meteen weer gaan stappen. Had ik gewoon mee gegaloppeerd had dit ook perfect gelukt. Maar ik heb dit crossje super uitgezeten (ja gezeten aangezien ik wou inhouden) en niet het gevoel gehad van ik ga vallen ofzo. Weer een boost voor mijn zelfvertrouwen.
lies1994 schreef:Welja,natuurlijk. Het bekangrijkste is: geef de moed noooit op,want dan verlies je van jezelf. En dat zijn we denk ik iet van plan om te doen.haha
booster schreef:Ik had al een paar keer zonder zadel met haar gestapt en als je een beetje verschuift dan remt zij zelf af dat je goed kan gaan zitten.
Durfde daarom wel een klein drafje met haar te maken zonder zadel.
Nicky84 schreef:Goed bezig dames! Ben trots op jullie
lies1994 schreef:Welja,natuurlijk. Het bekangrijkste is: geef de moed noooit op,want dan verlies je van jezelf. En dat zijn we denk ik iet van plan om te doen.haha
Dat is mooi gezegdDie zal ik onthouden.
Gister (gelukkig was de bak nog goed) weer gesprongen...heb hem ietsie hoger gezet dan de vorige keer. ( Is nog laag hoor...maar ik durf niet heel hoog) Na eerst gedressuurd te hebben wat niet super ging..moest oefenen op nageefelijk rijden, dat gaat bij ons met ups en downs
De vorige keer super up en gister een downtje
. Galop ging super..ze bleef erin
En onder het mom van we willen de dag goed eindigen dus over gegaan op het springen. hihi ik heb dan een ander paard onder mn kont...hoezo lui
Speedy Consalez is er niets bij...moet haar juist afremmen
. Beiden vinden het erg leuk...volgend doel: vanuit galop sprongetje wagen...dat durf ik dus niet meer. (vroeger wel
..ik wordt een oude doos
)
Anyway..het was nog droog dus ik ging haar uitstappen..maar totaal de andere richting op als dat ik normaal ga, om richting het bos te gaan. Ik dacht rondje om de straat (is vast 15 min).
Wrong!!! Bleek half uur te zijnEn halverwege ging het me toch gieten
Beiden kwamen zeiknat terug.
En madame was op die weg dus behoorlijk ril, kijkerig en irritant
Leuk einde he
SuperLiesje schreef:Ik kan helaas nog niet buiten rijdenWil ik in de toekomst wel gaan doen met eigen hafje, geen idee of dat met fries ook kan!
Gisteren fries een zadel opgegooid met longeren, deed net alsof ze niet anders gewend is (is voorjaar 2011 beleerd, daarna nog enkele keren gereden en verder niets mee gedaan tot nu). Denk dat als ik moedig genoeg ben, ik er vandaag maar eens opstap als het droog blijft!!