Ook ik heb een filmpje ingestuurd, en kreeg al zeer snel reactie terug! De aandachtspunten die Jurroen opnoemde kloppen helemaal, hier zijn we hard mee aan het werk. Dit is voor mij de bevestiging dat we goed bezig zijn. Tegen de tijd dat we de overstap naar de M1 maken, zou ik graag nog een filmpje willen laten beoordelen. Nogmaals bedankt!
Jurroen
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-13 09:22
Voor degenen die hebben aangegeven binnenkort een filmpje in te sturen: volgende week heb ik erg weinig tijd. Daarna krijg je weer asap antwoord...
Het komt er steeds niet van. Of ik heb geen filmer. of ik heb de bak niet afgezet (hij is te groot) of het is te slecht weer. Balen want ons debuut is Zaterdag...
Het gaat toch om filmpjes van proeven die niet al officieel gejureerd zijn? Want filmpjes van wedstrijden heb ik wel, maar die zijn al gejureerd. Ik ben van plan om een M2 proefje te filmen, want ik mag M2 starten, maar heb geen idee hoever ik erin zit kwa niveau. Wil natuurlijk niet richting verliespunt rijden.
Jurroen
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-13 01:50
Dat is inderdaad de bedoeling. Ik denk dat ik gemiddeld eens per 2 jaar een verliespunt geef en dat waren dan onvoldoendes op alle onderdelen van het skala. Dus taktproblemen, aanleuningsstoornissen, verzet, scheefgaan, etc. Dus meestal valt het nog wel mee met de verliespunten...
Echt een onwijs leuk initiatief! Ik heb sinds 3 weken een nieuw bijrijdpaard waar ik ws eind april mee wil starten. Gezien de klassering van het paard (Z) en mij (m2 bij pony's, maar die wil ik laten verjaren, en m1) moet ik kiezen tussen l2 en m1. Wil eerste paar keer sowieso l2 starten. Voor mij is 2 jaar geleden en het paard loopt nu B met zijn eigenaresse, maar heeft inmiddels een flinke onderhals gecreeerd. Dus daar heb ik nog wat werk aan, om hem weer goed over de rug te laten lopen. Als het weer het weer toelaat ga ik ook proberen om een filmpje te maken. Ben benieuwd!
mariz
Geplaatst: 13-03-13 19:14
Even een stipje Had laatst een poging gedaan maar dat resulteerde in een blooper filmpje Hopelijk volgende week
Wat een leuk topic! Ik wil vanaf april met mijn 4,5 jarige ( dan officieel 5 jarige ) het M1 in, zal van het weekend eens kijken of ik een proef kan laten filmen.
Ben alleen bang dat het filmpje niet duidelijk zal worden, binnenbak is donker en met een zoomlens kan je dichtbij niks zien maar met de gewone lens ga je veraf weinig zien. Ik ga er nog eens over nadenken
Leuk idee zeg! Ik ga dit weekend ook maar eens iemand aan de jas trekken geloof ik! We mogen M2 maar alles is nog niet helemaal bevestigd genoeg naar mijn idee. Dus zou leuk zijn om alvast eens te kunnen kijken waar we ergens staan!
Ik heb eens even nagekeken hoe de bakletters bij ons zijn geplaatst, maar ze hebben ze zo geplaatst dat je alleen vanaf A kunt filmen, tenzij je bij C in de bak gaat staan, maar dan heb je dus een stukje bak weg. Is het een probleem voor jou om het vanaf A te filmpen, maar te doen alsof dat C is, dus dat ik de proef rij alsof de letters andersom zitten? Of wordt het dan te ingewikkeld voor jou? Of gewoon in de bak bij C gaan staan? Anders heb ik alleen beschikking tot een 20x60 bak met de bakletters voor Z en dus ook geen representatieve bak. Zou het erg leuk vinden om toch een filmpje te kunnen sturen namelijk!