Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
(of koe), lacht u maar:
) Gaat enkel rechtsom, linksom springt hij nog verkeerd aan ohz.
Durf er zelf amper op namelijk. Pas als ik weer dúrf te rijden, kunnen we ook technisch wat aan niveau doen natuurlijk.
mooi hoofdje heeft hij.
wat is er mis mee?
pwoon is geloof ik wel een lieverd
Leuk en lief is hij wel idd. Maar rustig en betrouwbaar... Haha, dat komt maar zelden voor in zijn woordenboek.
(volgens mijn zusje dan). Ziet toch wel even heel anders uit als de chique merrie van Rhys, die netjes twee benen gebruikt om af te zetten en geen kilometers van te voren springt. Denk niet dat hij het leert, maar ja, je kunt niet alles hebben.
.
.
. Op 9 (de laatste) was ze nog een keer gestopt als ik niet had doorgedrukt.
Venna wel 

wel fijn dat het daarna weer beter ging 
Yamcha en springen
dat wordt m niet denk hoor
L springen is hartstikke hoog
Vind je dapper hoor Japeloup dat je dat gedaan hebt.
. 

pasgeleden was ik al heel trots omdat ze fietsers niet meer eng vond, dus we hebben nog een weg te gaan zeg maar
iedereen lol
Dank voor de uitleg!
op-neer-op-neer. lekker ritme zoeken ik vond ze altijd geweldig! knollentuin schreef:altijd leuk om te lezen, maar ook goed om eens te doen. rijden zonder hoofdstel, of zonder bit. ik doe t wel,maar niet vaak . t leuke is om te merken dat je gewoon weg rijdt..gaaf!
t jammere van het bitloos is dat je er bij de knhs niet mee aan de wedstrijden komt, ja tot in t l maar dan houdt t op... jammer! want ik denk dat dat een hoop mensen de motivatie ontneemt om er uberhaupt aan te beginnen
dat je zo reargeert.
)