wel zoet en een knuffie, maar niet echt nuchter
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wel zoet en een knuffie, maar niet echt nuchter
ik hou mijn oren en ogen open iig
Pas toen ik stilstond om hem er af te halen zag [***] het en deed hij toch maar een klein sprongetje opzij 

Blijheid schreef:@Kinke: Jij zoekt zo nuchter dat je met je teen in het staartriempje van je uitrijdeken die over de bakrand hangt kan blijven haken, en dat je daar pas 10/15 meter later achterkomt omdat je paard gewoon doorloopt terwijl de deken naast hem flappert...
Die Pro Endurance heb ik geloof ik ook opgezeten, maar ik vond zelf de wrong niet prettig.
En vanochtend vond meneer het dan wel weer zogenaamd eng dat er een vlek zonlicht in de bak viel
Hij houd wel van een grapje, maar altijd veilig.
Ik weet zo ook niets geschikts voor je te koop, helaas. 
Kinke schreef:Bedankt voor het meedenken. Ik wil Titan niet ergens anders plaatsen omdat hij als typische PRE niet zo snel iemand vertrouwt, hij is best eenkennig en ik wil hem dan niet 'heen en weer' slepen. Dat vind ik ook het moeilijke bij bijvoorbeeld een shet, die kan/wil ik dan sowieso niet houden als er weer een tweede paard bij komt. Ik laat hem dan liever tijdelijk even alleen staan ipv dat ik een situatie ga creeeren die later weer gaat veranderen.
...gaat zichzelf streng toespreken om niet met een hoopje ellende thuis te komen.....
(flauwekul natuurlijk, dat ben ik ook echt niet van plan, hoe verleidelijk ook. Ik wil echt gaan voor een superbrave)
knollentuin schreef:hoi pien! lang niet gezien [en dat rijmt]
Ik weet helaas ook niks voor je.
Ik had drie kegels in in de bak gezet waar ik haar omheen kon sturen, zo had ze wat meer aanleuning. Hielp goed! Ze ging door het zware zand met enorme passen draven, was ineens net of ik op een flinke E-pony zat!
Mooi met haar rug omhoog en pootjes eronder. Gaaf!
Suuske ook... maar heb haar al verteld dat het geen "echte" man meer is. Dus helaas geen baby voor suuske