Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mika11 schreef:Dat reading is misschien wel interessant maar ik denk niet dat de TS erop in gaat.
Alle hulp, ook uit vorige topics wat over die tong ging, is allemaal afgeslagen.

singasong schreef:dior_bokt schreef:Ik heb een reading gehad over mijn paard,
En daar klopte, ook wel een groot deel van,![]()
..
Heeft het wat gebracht voor het probleem wat je nu hebt met je paard?
Zou je mij willen pb-en wie die reading heeft gedaan?
Narya schreef:Waar zit je ergens, TS? Want ik begrijp dat Mindsfieds je al hulp aan heeft geboden in een vorig topic, maar dat je daar niet op in wilt gaan? Ik vind haar overkomen als iemand die echt verstand van zaken heeft, die zeker niet iets zal afdwingen en die al eerdere paarden met hetzelfde probleem heeft kunnen helpen. Je kunt nu wel over allerlei dingen als readingen gaan praten, maar wat jij nodig hebt lijkt mij gewoon iemand die weet wat hij of zij doet om je ter plaatse te helpen.
angell81 schreef:Ja en er moeten geen vragen gesteld worden in welke buurt je woont want je bent NIET van plan om te gaan lessen. Hoopt wel op tips zoals een tonglepel
angell81 schreef:Heb je al deze tijd zonder rust gereden dan?
dior_bokt schreef:angell81 schreef:Heb je al deze tijd zonder rust gereden dan?
HIj is de laatste tijd nog al van slag.
Hij wilt niet gaan inbuigen meer op beide kanten, in het begin op het eind wel,
Als hij moet gaan inbuigen gaat hij het op het lopen zetten,
Hij buigt wel in maar niet zo ver als ik dat wil,![]()
HIj zoekt overal aanleiding voor om onder het werk uit te kunnen gaan komen, dan heeft die aan mij een verkeerde want hij gaat gewoon werken, Als hij ze zin niet krijgt gaat hij onder je uit lopen of rennen, schrikken van dingen, om je heen gaan hupsen het zand zou je maar gaan bijten,![]()
Hij loopt overal over te stressen. en zoekt overal aanleiding voor op zijn zin te gaan krijgen,
Hij baalt er goed van dat ik hem door heb, en dan houd hij er uit eindelijk ook mee op,

dior_bokt schreef:Narya schreef:Waar zit je ergens, TS? Want ik begrijp dat Mindsfieds je al hulp aan heeft geboden in een vorig topic, maar dat je daar niet op in wilt gaan? Ik vind haar overkomen als iemand die echt verstand van zaken heeft, die zeker niet iets zal afdwingen en die al eerdere paarden met hetzelfde probleem heeft kunnen helpen. Je kunt nu wel over allerlei dingen als readingen gaan praten, maar wat jij nodig hebt lijkt mij gewoon iemand die weet wat hij of zij doet om je ter plaatse te helpen.
Ik wil niet bij haar gaan lessen ,dat heb ik ook al aangeven in mijn andere topic,
dior_bokt schreef:Sabientjeuh
Je kan niet gaan oordelen zonder iets gezien te hebben,![]()
De lesgevers hebben dit zelf ook gezegt, en die weten waar zij het over hebben.