Nou zoek het uit dan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
monica08 schreef:Niet reageren?? Ik heb je zelfs mijn excuses aangeboden!@ Arabesk: en als er rijtechnisch commentaar wordt gegeven, zoals ik heb gedaan en daar ook een pb over stuurde, reageert ze niet of wijst ze het af..
Nou zoek het uit dan
[naam] schreef:Jij bent degene die hier niks op terug stuurde, dus omgekeerde wereld.Hai,
De één zegt dit, de ander zegt weer iets compleet tegenovergestelds.
Als ik het ene doe, krijg ik commentaar van de mensen die iets anders doen, en als ik het andere doe, krijg ik commentaar van de ene.
Ik zie door de bomen het bos niet meer en daarbij komt ook nog dat ik totaal niet lekker in mijn vel zit en mijn emmer bijna vol zit.
Maar dat mag geen reden zijn om zo te reageren, dus bij deze mijn excuses.
Groetjes, [naam]
Tendance schreef:Ik heb nérgens gezegd dat ik niks met haar doe tot de osteo is geweest.Nu niets doen tot de ostheopaat is geweest lijkt me niet slim, want dan wordt ze alleen maar dikker.
capopjekop schreef:Paard op een goed gewicht krijgen is inderdaad erg moeilijk, daarom doe ik er ook zoveel mogelijk aan.Paard op goed gewicht krijgen is ontzettend moeilijk, ik spreek helaas uit ervaring. Heb die van mij na jaren eindelijk op een goed gewicht, helaas is mijn shet eerst bevangen moeten worden voordat ik inzag dat haar overgewicht wel een last was voor haar.
x_Elise schreef:Ik vat dit op als een verwijt, is het zo bedoeld? Zo ja, lees dan bovenstaande opmerkinging even of lees het topic door.Wel typisch dat jijzelf je een stuk beter voelt zonder al die kilo's maar jij je paard wel al die extra en onnodige kilo's laat dragen..
Open je ogen en zet haar op dieet.
Active schreef:Ik verwacht niks van mijn paard, zou heel graag een keer een onderling bb-proefje rijden, maar dat is nog ver weg.Tja ik vind het moeilijk om te zeggen, maar verwacht jij niet teveel van je koudbloedpaard? Buiging heeft te maken met het achterbeen gebruik. Als dat gelijk is, krijg je gelijke druk op de teugel en kun je bezig gaan met buiging. Zolang het paard scheef is in de aanleuning is deze ook scheef in het gebruik van het achterbeen.
doei schreef:Inderdaad..![]()
Jammer dat het zo moet gaan...
capopjekop schreef:Weet ik..Nogmaals, ben er niet op uit om Kim belachelijk te maken of om de grond in te trappen, want ik vind het een geweldig paard met humor. Als ik het verkeerd zie hoor ik dat graag, vind het zoals al eerder gezegd erg leerzaam.
Skygirl schreef:Knap dat je dat van die foto kunt zeggen, waar alleen haar achterwerk op staat.capopjekop schreef:
Als dit een recente foto is is ze echt veel te dik....
KoudbloedKim schreef:Skygirl schreef:Knap dat je dat van die foto kunt zeggen, waar alleen haar achterwerk op staat.]
Als dit een recente foto is is ze echt veel te dik....Uit 2010..
monica08 schreef:KBK: ik zei: niet reageren OF wijst ze het af (ging niet alleen over mijn tips).
Het gaat er gewoon om dat je wel een topic opent, maar met handige tips niets doet.. En dat je veel gaat tegenspreken want Kim dit of Kim dat of enz.
Als je nu gewoon eens open staat voor commentaar en tips en daar daadwerkelijk wat mee doet!!!! Je zegt tegen mij: ja maar de ene zegt dit en de ander dat dus ik zie door de bomen het bos niet meer. Nou waarom open je dan een topic? Er komen verschillende tips, mja dan zit je weer met jou excuus: de ene zegt dit en de ander dat.
weird
Janine1990 schreef:Maar Monica zegt toch ook helemaal niet dat ze alles uit proberen? Meer dat op alle zinvolle kritiek, maar wat niet in het straatje van KBK lijkt te passen, een weerwoord wordt gegeven, of compleet wordt afgeserveerd. Daarvoor open je een topic toch niet??
monica08 schreef:Als je nu gewoon eens open staat voor commentaar en tips en daar daadwerkelijk wat mee doet!!!! Je zegt tegen mij: ja maar de ene zegt dit en de ander dat dus ik zie door de bomen het bos niet meer. Nou waarom open je dan een topic? Er komen verschillende tips, mja dan zit je weer met jou excuus: de ene zegt dit en de ander dat.
weird
Janine1990 schreef:Maar Monica zegt toch ook helemaal niet dat ze alles uit proberen? Meer dat op alle zinvolle kritiek, maar wat niet in het straatje van [naam] lijkt te passen, een weerwoord wordt gegeven, of compleet wordt afgeserveerd. Daarvoor open je een topic toch niet??
[naam] schreef:Voor de rest is er nu al genoeg geregeld, waar ik niets over wil vermelden in het openbaar.
Dat komt later wel, ik vind het voldoende om aan te geven dat er genoeg gaat gebeuren op professioneel gebied met Kim en mij.
Citaat:Hai,
De één zegt dit, de ander zegt weer iets compleet tegenovergestelds.
Als ik het ene doe, krijg ik commentaar van de mensen die iets anders doen, en als ik het andere doe, krijg ik commentaar van de ene.
Ik zie door de bomen het bos niet meer en daarbij komt ook nog dat ik totaal niet lekker in mijn vel zit en mijn emmer bijna vol zit.
Maar dat mag geen reden zijn om zo te reageren, dus bij deze mijn excuses.
Groetjes, Tineke
KoudbloedKim schreef:Ik heb besloten om er een kraakmensje bij te halen, zal nu gelijk even mailen.
Ook heb ik besloten om tot die tijd geen lastige figuren meer te rijden, maar gewoon rechtuit en soms een bochtje om.
Af en toe een sprongetje, balkjes lopen en zonder zadel een beetje rond rijden.
De wat moeilijkere dingen laat ik even liggen tot er helemaal naar haar is gekeken.
Pauline schreef:Exact![naam] schreef:Ik heb besloten om er een kraakmensje bij te halen, zal nu gelijk even mailen.
Ook heb ik besloten om tot die tijd geen lastige figuren meer te rijden, maar gewoon rechtuit en soms een bochtje om.
Af en toe een sprongetje, balkjes lopen en zonder zadel een beetje rond rijden.
De wat moeilijkere dingen laat ik even liggen tot er helemaal naar haar is gekeken.
Maar deze staat er ook, hier geeft [naam] nog wel te rijden maar minder intensief.
Janine1990 schreef:Wat is jouw definitie van professioneel gebied???
[naam] schreef:Voor de rest is er nu al genoeg geregeld, waar ik nog niets over wil vermelden in het openbaar.
Dat komt later wel, ik vind het voldoende om aan te geven dat er genoeg gaat gebeuren op professioneel gebied met Kim en mij.