Altijd maar een gevecht aan die voor kant ?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

TinePine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 17:45

Ik ben door de ´air´ van de TS klaar met dit topic. Veel succes allemaal met zinloos reageren.

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 19:48

_/-\o_
TinePine schreef:
Ik ben door de ´air´ van de TS klaar met dit topic. Veel succes allemaal met zinloos reageren.

Solmyrkvi

Re: Altijd maar een gevecht aan die voor kant ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:02

het eerste wat ik leerde toen ik ging paardrijden was: het licht nooit aan het paard het licht aan de ruiter! je wekt een beetje de indruk dat het paard speciaal om jou te pesten zn kop niet naar beneden doet... bijzonder paard heb je dan... mijn tip, neem les, vraag het aan je instructrische, luister naar de tips van anderen. dan kom je er wel

D00R

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:04

Toch nog een keer...(verwoede poging nummer 3, zinloos waarschijnlijk ook)

Als je paard weet dat hij onder het werk uit kan komen, dan heb je hem dat zelf geleerd.
Een paard kan dat zelf niet bedenken.

Een paard is niet lui. Hij is misschien minder voorwaarts.
Dat is óf medisch, óf omdat jij hem verkeerd rijdt.
Niet om je te pesten.

JIJ moet dus iets veranderen aan wat je doet en niet je paard allerlei dingen toebedelen die hij helemaal niet kan bedenken.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 20:41

is dit hetzelfde paard waar je het topic voor geopend hebt dat ie stijf,kramperig en gevoelig loopt?
want dan snap ik het wel waarom ie niet wil nageven, aan de andere kant klopt je verhaal dan niet dat je paard niets zou mankeren... :=

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-11 21:14

knollentuin schreef:
is dit hetzelfde paard waar je het topic voor geopend hebt dat ie stijf,kramperig en gevoelig loopt?
want dan snap ik het wel waarom ie niet wil nageven, aan de andere kant klopt je verhaal dan niet dat je paard niets zou mankeren... :=

knollentuin dat paard die stijf en kramperig en gevoelig loopt .die rij ik niet meer.
Dit gaat over mijn andere paard.

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-11 21:18

net heb ik weer gereden op hem.
Hij was erg voorwaarts ,te voorwaarts zelfs.
Alleen was hij erg spookachtig waar ik hem even door heen moest rijden.

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-11 19:05

deeva schreef:
Goed voor je Donnie dat het rijden fijn ging :j .
Je ziet nu dat het advies van andere je kunnen helpen misschien moet je een keer een andere instructeur proberen die bij jou en je paard past. Ik ben zelf ook wel eens gewisseld omdat mijn toenmalige instructeur(rijd ook op GP niveau) niet bij mijn nieuwe paard pasten dat werd alleen maar slechter en steeds meer spanning tijdens het rijden en bij mijn nieuwe instructeur(rijd ook op GP niveau) was de klik er wel.
Nu gaat het goed, ik wil nog wel even vermelden dat een GP ruiter niet de beste instructeur hoeft te zijn er zijn veel goede instructeurs op een lager niveau het gaat er om dat jij en je paard er prettig bij rijden.

oke ik ga dan even rond kijken als ik iemand kan vinden. :)

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-11 19:06

Relaxed schreef:
Mijn paard dit en mijn paard dat....... Zoek de oorzaak eens bij jezelf! Jij zit erop! Neem les en ga werken aan je basis..

Ik ben nu goed met de basis bezig , en ik kijk ook goed wat ik fout doe, en het rijden gaat al een stuk beter.

delerium

Re: Altijd maar een gevecht aan die voor kant ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 22:53