Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

deeva schreef:En kijk is goed naar de titel van deze topic daar wordt naar de mening gevraagd van andere en ik heb net als jij het recht op mijn mening.
Ik zeg niet dat jij het net als ik moet doen ik denk dat je deze discussie te persoonlijk opvat.
Ik doe het op mijn manier en jij op jou manier prima toch!
Ik heb dit hulpmiddel niet nodig en jij misschien wel omdat je het een goed systeem vind dat maakt toch niks uit.
Ik zeg niet dat een ander het verkeerd doet dat moet ieder voor zich weten maar ik vind het nog steeds en daar ben ik ook niet van af te brengen dat het voor het rijden als het goed is niet nodig is.
.
. Ik ga het dus denk ik eens proberen, ik kan er namelijk nog geen echt nadeel van vinden. Tuurlijk heeft deeva gelijk dat je het ook rijtechnisch uiteindelijk wil kunnen oplossen, maar dat kan ik nu nog niet. Aangezien het volgens mij geen kwaad kan, ga ik het gewoon eens doen. Baat het niet, dan schaadt het niet toch?Sofy schreef:Misschien een beetje een muur, maar de manier waarop er mee omgegaan wordt vind ik niet terecht. Mensen hoeven niet per se van mening te veranderen. Helaas spelen jullie het allebei enigszins op de man.
.