Fitz en Maril weten precies hoe ze eruit kunnen knijpen, zijn nu eenmaal slimme donders. (gisteravond ook weer bevestigd ) Truc is om net even slimmer te zijn en als dat dan met een slof moet, so be it!
KiWiKo
Geplaatst: 27-08-03 15:59
suzanne schreef:
. Als ik elke dag zo'n ouders van nu moeder kon zijn kneep ik mijn handjes samen. .
nieuwe boktwoorden .... Margrietruiters als ze de pennieleeftijd onstegen hebben
moekoekoe
Geplaatst: 29-08-03 12:53
Hahaha!!!!
Precies Fitz! Ik heb geen zin om zowat mijn nek te breken, er dan nog steeds hetzelfe probleem te hebben, alleen maar om te kunnen zeggen: zonder slof opgelost. Het gaat erom dat je hem voor bent, sneller bent als hij...en geloof me...dan moet je HEEL snel zijn, met name in de ophoudingen. Echt been, zit en ophoudingen maken en geen tel te lang vasthouden of hij is weg. En als hij weg is, is hij echt weg. Misschien, als ik hem nauwelijk iets zou vragen en hem alleen maar aan het teugeltje rijd dat er niks aan de hand is, hij ziet dan geen reden om zich te drukken.
Zeker, als een paard lichamelijk wat mankeert moet je daar eerst wat aan doen. Verder moet het paard toe zijn aan wat je vraagt. Maar geen enkel paard wil van nature recht lopen en buigen in de gewrichten, onder het zadel. Als je genoegen neemt met aan de teugel rijden en de oefeningen doen, maar niet doorhebt of gewoon accepteerd dat ie scheef is, of zich steeds bv in tempo drukt (geen tact houdt...) zal er niet zo heel gauw wat misgaan. En t/m het Z kom je er nog wel mee weg ook. Dus iedereen veel succes, maar ik los het graag op mijn manier op.