Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
M_D_H schreef:het paard is nu 9, en nognooit kreupel geweest, nog nooit last van zijn rug gehad...
en als ik eens om mij heen kijk...
een super in conditie staant paard,
beter dan de meete paarden die ik zie staan...
niks mis mee...
die heeft totaal niet geleden onder dat ik hem meer werk gaf, dan dat je normaal met jonge paarden doet...
zoals ik net al zei, vergelijk het met kleine kinderen...
de ene is hoogbegaafd en leest en schrijft al op zijn 4de, de ander kan nog geen woord lezen als hij 7 is...
bij een ander paard zou ik het ischin weer anders doen...
geen idee, dat zien we wel weer als ik die onder het zadel heb...

Chaos schreef:robinweiden schreef:
mijn oom zegt altijd 1 a 2 rustdagen in de week dus ja kan gewoon zo doorgaan!
x
Dus als een paard zijn rustdagen krijgt maakt het niet meer uit hoelang een training duurt?
Interessante theorie.
Tesz_2208 schreef:upendo schreef:Die zou ik persoonlijk meteen de deur uitskuppen.
Ik ben benieuwd hoe die pony er over een paar jaar bijloopt, maargoed, dat ben ik.
whahahah ofnie haha met de zelfde rotgang
als dat ie aankwam!

[/quote]Chaos schreef:Nee. En dat is ook het erge, hoeveel enorm onbekwame instructeurs lopen er wel niet rond? Mensen zouden eens moeten beginnen met het lesnemen van een gediplomeerd instructeur, dan weet je iig zeker dat ie een opleiding heeft genoten.

sommige paarden kunnen door tot in de 20 maar als je zo door gaat haalt die van jou dat niet met rijden