Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Snoevie schreef:idd,ongelovelijk dat mensen het maar blijven zeggen........hier rij je ook echt geen punten met een gespannen sterrenkijker
Konik schreef:Bij sommige mensen gaat het wedstrijd rijden om de winstpunten, bij anderen om de ervaring en het plezier (bij mij dus ook).
Mijn pony is geen sterrenkijker, maar geeft minder na dan dit paardje. Toch rijd ik wedstrijden, voor het plezier!
En als daar dan een keer een winstpuntje bij komt, is dat alleen maar leuk!
Als TS echt verder wil in de sport, loopt hij zeker nog niet goed genoeg. Wil ze voor het leuk af en toe een wedstrijdje rijden, zeker doen!
barbara28 schreef:nou waarom niet!! er zijn genoeg mensen die echt niet om punten geven en het echt voor de lol doen hoor. Voor hun kan het al beloning genoeg zijn dat hun paard netjes door de ring gaat en ze hun leuke dag hebben
barbara28 schreef:Overigens geld dat voor mij niet. Ik zeg eerlijk dat ik het voornamelijk voor de punten doe. Als ik geen wp rijd, baal ik best wel. Belangrijkste vind ik dat het voor mij goed voelde, maar een wp als beloning vind ik toch wel fijn. Ik kom vaak zonder punten thuis en nee, dat is niet leuk. Maar ik geloof echt dat er genoeg mensen zijn die niet voor de punten gaan en echt voor hun lol op wedstrijd gaan.. Al zou ik dan zelf eerder onderling gaan starten..
Met name de combinaties die al 2 jaar in de B hobbelen...
barbara28 schreef:Nou Janine, ik kom ook best vaak zonder punten thuis, en ja..daar word je moe van! Dat is niet leuk, maar toch ga ik wel weer. Maar ik ken echt mensen die het echt voor de fun doen (of dat zeggen ze maar). Aan de andere kant denk ik ook wel dat iedereen stiekem toch op winst hoopt..
ik ga natuurlijk wedstrijden rijden voor de lol maar zeker ook voor een winstpunt, ik ben het helemaal met jullie eens dat je wel op een bepaalde manier voor de winst gaat. Al moet ik wel zeggen dat ik ook gewoon een leuke dag kan hebben als ik geen winstpunt zou halen. En ik wil dit jaar nog helemaal niet gaan starten, pas volgend jaar. Dus ik heb nog tijd zat om te oefenen en om naar jullie tips te luisteren
Janine1990 schreef:TS, wat pak je het commentaar super op! Een pluim daarvoor!
ik heb tenslotte dit topic geopend omdat ik hulp en tips wilde, en het kan nou eenmaal niet altijd positief zijn. Sommige mensen op bokt reageren dan heel boos. Ik heb meer zoiets van, jullie doen dit juist om mij te helpen, en ik leer van elke tip die ik krijg. Dat kan je nu al zien door het verschil in de foto's! dus ik kan jullie alleen maar dankbaar zijn toch?
nikky15 schreef:jeetje wat een gesprekken, had echt ff moeite om het te volgenik ga natuurlijk wedstrijden rijden voor de lol maar zeker ook voor een winstpunt, ik ben het helemaal met jullie eens dat je wel op een bepaalde manier voor de winst gaat. Al moet ik wel zeggen dat ik ook gewoon een leuke dag kan hebben als ik geen winstpunt zou halen. En ik wil dit jaar nog helemaal niet gaan starten, pas volgend jaar. Dus ik heb nog tijd zat om te oefenen en om naar jullie tips te luisteren
barbara28 schreef:nikky15 schreef:jeetje wat een gesprekken, had echt ff moeite om het te volgenik ga natuurlijk wedstrijden rijden voor de lol maar zeker ook voor een winstpunt, ik ben het helemaal met jullie eens dat je wel op een bepaalde manier voor de winst gaat. Al moet ik wel zeggen dat ik ook gewoon een leuke dag kan hebben als ik geen winstpunt zou halen. En ik wil dit jaar nog helemaal niet gaan starten, pas volgend jaar. Dus ik heb nog tijd zat om te oefenen en om naar jullie tips te luisteren
Ja hoor! Ik had vorige maand geen winst, had 178 en 177. Nummer drie had 179 punten, dus was heel streng gepunt. Verder had ik voor mijn gevoel best fijn gereden en was iets van 4e of 5e van de 12. Dan vind ik het niet zo erg, als ik voor mijzelf een goed gevoel heb. Maar toen ik voor het eerst starte en er nog niet aan toe was en de eerste 5x zonder winst thuis kwam met rond de 160 punten, geloof mij, dan is dat niet leuk