Wat de papa is vind je zo in je pb-box, voor men denkt dat ik onterecht een dekhengst afbrand...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zijn draahaaaken tot een jaar of acht 
(ben ook wel nieuwsgierig wat voor bloed erachter zit...)
ook deze hebben we met een namaakikke een tijdje gedaan. Eerst de namaakikke, lekker laten stuiteren, etc en dan de echte ikke er nog 10min op. dit iedere keer uitgebouwd(wat betreft de echte ikke) en na een tijdje (lees 3maanden) was meneer normaal te rijden, echt braaf is ie trouwens nooit geworden, was en bleef een ruin met streken, maar wel streken die te handelen waren/zijn. Meneer was overigens ook aangespannen en dat ging wel goed (was een fries overigens)KiWiKo schreef:hihi valt wel mee hoor, ik weet dat Neostannen heeeeeeel laat rijdbaar wordenzijn draahaaaken tot een jaar of acht
en zo zijn er wel meer paarden die zich pas laten bewerken als ze wat ouder zijn

Goed dat je hebt losgelaten. 
suleilitha schreef:Dat vermoedde ik dus al Polly, dat dit het geval kon zijn. Vrouwen die borstvoeding geven, menstrueren in die periode ook niet.
Ik weet dat je prima kan rijden dus als jij al een topic op bokt opent is het een échte draak. Hoe staan de mensen die haar in training geven er tegenover? Zijn die niet bezorgt om jou?