Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
piewie schreef:Heel handig dit topic. Maar waar ik wel gevaar in zie zijn de penny meisjes die dan zonder lessen dingen gaan uitproberen en het paard verkeerde hulpen aanleren.
dat was off topic
WinBinChes schreef:Ik weet niet wat ik erger moet vinden. Dat mensen niet weten wat de basis is of daadwerkelijk denken dat basis ook een nivo kent. De basis is voor ieder gelijk. De moeilijkheidsgraad in de oefeningen gaan alleen wat omhoog en de oefeningen zullen op den duur uitgebreid worden, maar de basis voor die oefeningen blijven altijd gelijk
M_erell schreef:M_erell schreef:weet er iemand ook een goede oefening voor een pony die wijken heel lastig vind?
nog mensen met oefeningen?
joyciee86 schreef:Ik zag deze topic staan omdat ik opzoek ben naar een boek. Het boek heet 101 trainingsoefeningen voor paard en ruiter. Heeft iemand dit boek misschien? Ik ben overal opzoek naar dit boek, maar hij blijft maar in de herdruk.
aliesjeh schreef:Leuk topic dit.
Iemand nog tips voor jonge paarden die een paar maand ohz zijn?
Nu vooral bezig met binnenhoefslag, rechte stukken, overgangen en tempowisselingen rijden. Ik wil graag wat meer variatie, maar haar niet overvragen.