Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tyleysmiley schreef:Ik ben het gedeeltelijk met je eens,maar waar ik echt over val,een aantal paarden wordt over een PAAR maanden pas drie jaar,zijn nu dus net goed twee en een half,dus ingereden met ruim twee jaar en laten we zeggen drie maanden??? Maakt me geen bal uit hoe goed je als ruiter bent,ik vind dat je een paard de kans moet geven om goed uit te groeien.Opmerkingen als van:de ene drie-jarige is de andere niet en ziet er stukken volwassener uit,onzin natuurlijk:inderdaad,het ene paard oogt meer 'af ' als het andere,maar van binnen zijn het ongeveer dezelfde peuters lijkt me.Maar goed,voor mij absoluut een reden om zo'n stal niet te bezoeken.
superwoman schreef:@Sieppus: Zo ken ik er idd ook zat bij wie dat al jaren goed gaat. Ik zie daar ook niks verkeerds in.
Helaas vergeten sommige de rust te geven na het beleren en dat is volgens mij veel risico-voller.
Sieppus schreef:Zo hebben we er al wel een stuk of 50 a 60 beleerd. En we hebben nog steeds geen problemen gehad, of dat er paarden terug zijn gekomen, omdat het niet goed gaat.
Dus ik ben van mening dat dit een goeie manier kan zijn. Als je ze wel de rust erna geeft.
Zara-pride schreef:Als je gaat overhaasten is er kans dat de groei niet helemaal 100% verloopt![]()
suc6 !!