Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
danoesje schreef:Leestmee, heel goed. Niet alleen gaan lopen klooien hoor! Niet omdat je het niet kunt, maar omdat het niet veilig voelt. Veiligheid voor alles! Iemand die bewust bij je in de bak staat en met je meekijkt en die weet hoe je iets op moet lossen is echt belangrijk nu.
Misschien moet je inderdaad gewoon rustig gaan opbouwen en desnoods de eerste paar keren alleen maar een beetje stappen als dat goed gaat. Hij mag best bang zijn en kijken, hij mag alleen niet wegrennen en je de hele weg over sleuren. Dus dat heb je goed gedaan: volgehouden tot hij er langs is gegaan en daarna neem ik aan lekker beloond. Je gaat er niet van de ene op de andere dag zonder angst opzitten, maar het kan snel gaan. Ik heb nu ook spanning in mijn buik omdat ik er vanavond weer opga. Maar er is iemand bij die me kan vertellen wat ik moet doen als hij wel gaat rennen. Dat geeft me net dat stukje veiligheid om er toch op te stappen. Wie had dat gedacht twee weken geleden. Je komt er wel!
Grasieux schreef:Ik denk altijd 's-avonds als ik in mijn bed lig, morgen ga ik dit doen en dat doen en ik stap er zó op!! Maar dan sta je daar de volgende dag met knikkende knieen en klotsende oksels...